آفتاب

کری:ناتو حملات خود را علیه داعش افزایش دهد

کری:ناتو حملات خود را علیه داعش افزایش دهد

جان کری در نشست ناتو در بروکسل عنوان داشت که ناتو باید حملات خود را علیه داعش افزایش دهد و دولت عراق در جریان طرح واشنگتن برای استقرار نیروهای ویژه در این کشور قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، جان کری وزیر خارجه آمریکا در سخنان خود در نشست وزرای خارجه ناتو در بروکسل عنوان داشت: ناتو باید حملات خود را علیه داعش افزایش دهد.

وی در ادامه افزود:ما نمی خواهیم ارتش و یا نهادهای دولتی در سوریه ازهم بپاشد ولی اسد نباید نقشی در آینده این کشور بازی کند.

کری تاکید کرد: امریکا از تلاشهای ناتو علیه تروریسم حمایت می کند.شدت جنگ در سوریه باید کاهش یابد تا بتوان داعش را از بین برد وبه اوارگان فرصتی داده شود تا به کشور خود بازگردند.

وی در ادامه افزود: ما به هماهنگی های خود با دولت عراق برای مبارزه با داعش ادامه می دهیم و دولت عراق در جریان تمام مسائل مربوط به طرح امریکا برای استقرار نیروهای ویژه در این کشور است.

کری تاکید کرد: از مسکو و تهران می خواهیم تا از هر گونه روند سیاسی در سوریه حمایت کنند. تازمانیکه به یک دولت انتقالی دست پیدا نکرده ایم جنگ در سوریه متوقف نخواهد شد.

در حال تکمیل....

کد N1052402

وبگردی