آفتاب

شورای روابط آمریکا-اسلام: برای مبارزه با اسلام‌هراسی یک استراتژی لازم است

شورای روابط آمریکا-اسلام: برای مبارزه با اسلام‌هراسی یک استراتژی لازم است

مدیر بخش ارتباطات ملی "شورای روابط آمریکا - اسلام" (CAIR) تاکید کرد این گروه که از حامیان مسلمانان در آمریکا است قصد دارد کمپین جدیدی را برای مخالفت با اقداماتی که باعث افزایش اسلام هراسی در آمریکا می‌شود به راه اندازد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ابراهیم هوپر، مدیر بخش ارتباطات ملی شورای روابط آمریکا-اسلام گفت: ما باید بنشینیم و یک استراتژی موثر برای مقابله با اسلام هراسی ارائه کنیم. ما باید از دیگران در جامعه‌مان حمایت کنیم.

این در حالی است که گروهی ضد اسلام موسوم به "دفتر روابط آمریکایی- اسلامی" (BAIR) اعتراضاتی را در مرکز اسلامی "اروین" در ایالت تگزاس علیه اجازه دادن به ورود آوارگان سوری به آمریکا برگزار کرده و اسامی و آدرس مسلمانان و هواداران مسلمانان را در صفحه فیس بوک منتشر کرده است.

هوپر می‌گوید، جو علیه مسلمانان بسیار سمی‌تر از دوران پس از حملات تروریستی 11 سپتامبر سال 2001 میلادی است. حملات پاریس تنها یک جرقه بود، این جرقه در زمانی رخ داد که ما با افزایش احساسات اسلام‌ هراسی مواجه هستیم.

گروه تروریستی داعش 13 نوامبر سال جاری میلادی در مکان‌های مختلفی در پاریس دست به حملات تروریستی زده و در این رویداد جان 130 تن را گرفته و 360 تن دیگر را زخمی کرد.

انتهای پیام

کد N1051190

وبگردی