آفتاب

همایش «بازتاب محاکم کیفری بین المللی بر حقوق بشر» برگزار می‌شود

همایش «بازتاب محاکم کیفری بین المللی بر حقوق بشر» برگزار می‌شود

فصلنامه مطالعات بین المللی (ISJ) و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد همزمان با روز جهانی عدالت اجتماعی همایش بازتاب محاکم کیفری بین المللی بر حقوق بشر را برگزار می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این برنامه یک روزه که در تاریخ ششم اسفندماه برگزاری می شود مباحث مربوط به تعامل حقوق کیفری و حقوق بشر از منظر زمان و صلاحیت جهانی، بازتاب حقوق کیفری بر گسترش مفهوم حقوق بشر، مصونیت و مسئولیت در پرتو حقوق کیفری، مسئولیت حمایت و حقوق کیفری، عدالت انتقالی و بی کیفری، ناپدید شدگی اجباری و کیفرهای آن، شورای امنیت و محاکم کیفری بین المللی، صلاحیت محاکم و حقوق بشر مورد بررسی علمی –پژوهشی قرار می گیرند.

مزایا و بهره مندی:

این هم اندیشی بین المللی، یک برنامه تحقیقاتی - پژوهشی است. به شرکت کنندگان فعال در برنامه که فقط علاقه مند به مشارکت و حضور هستند گواهی شرکت از سوی فصلنامه مطالعات بین المللی ISJ و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد UNIC ارایه می شود.

شرکت کنندگانی که چکیده و مقاله با استاندارد علمی – پژوهشی برای موضوع برنامه تالیف نمایند، در صورت تایید کمیته علمی، چکیده آنها در سی دی چکیده های هم اندیشی به چاپ می رسد.

شرایط ثبت نام و پذیرش:

1-نامه درخواست به همراه 1 قطعه عکس، نشانی و شماره تماس.

2- واریز هزینه ثبت نام، کتاب، فصلنامه، پذیرایی و... به مبلغ یک میلیون و ششصد هزار ریال به حساب سیبا 0105434324008 بانک ملی یا به شماره کارت 6037991199529649  به نام فصلنامه مطالعات بین المللی.( شرکت کنندگان و دانش پذیران برنامه های قبلی فصلنامه یک میلیون ریال)

نشانی و مهلت ارسال مدارک:

علاقه مندان همه مدارک را از طریق ایمیل تا بیستم آذر به  [email protected] ارسال کنند. شماره تماس ضروری: 09125911787

کد N1050403

وبگردی