آفتاب
وزیر سابق اطلاع رسانی پاکستان:

گاز وارداتی از ایران ارزانترین گاز برای پاکستان است

گاز وارداتی از ایران ارزانترین گاز برای پاکستان است

«قمر زمان کائره» وزیر سابق رسانه ها و اطلاع رسانی گفت: حزب مردم ممانعتی در راه دولت بوجود نمی آورد و به رشد و ترقی پاکستان توجه زیادی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه «پاکستان»، «قمر زمان کائره» وزیر سابق رسانه ها و اطلاع رسانی پاکستان و سخنگوی حزب مردم گفت: حزب مردم بعنوان حزب مخالف در پارلمان ملی و مجلس سنا نقش خود را بخوبی انجام می دهد اما بر سر راه دولت هیچ گونه ممانعتی بوجود نمی آورد.

وی افزود: تجار مالیات زیادی به دولت می دهند و آنها از این موضوع نگران و ناراحت هستند. به کشاورزان کمک بلاعوض اختصاص داده نمی شود. دولت در تلاش است با تولید برق از زغال سنگ کمبود آن را برطرف کند اما نیروگاه آبی نمی سازد. در حال حاضر تمام تلاش دولت ساختن کریدور اقتصادی -تجاری با کشور چین است. چین می خواهد با ساختن این کریدور مناطق محرومش نیز پیشرفت کنند.

او در ادامه سخنان خود گفت: در زمان حکومت پرویز مشرف بندر «گوادر» در اختیار سنگاپور قرار داده شد اما در زمان دولت «آصف علی زرداری» ما بندر گوادر را از سنگاپور پس گرفتیم و در اختیار چین قرار دادیم. ارزانترین گاز وارداتی به پاکستان گاز ایران است.

او در ادامه تصریح کرد: قیمت نفت خام در بازاهای جهانی در حال افزایش است این بدلیل جنگ داعش و جنگ شیعه و سنی نیست بلکه اهداف دیگری در پس پرده وجود دارند و جنگ جهانی به شکل دیگری در جریان است.

 او در جواب سوالی درباره «راحیل شریف» رئیس ستاد مشترک ارتش گفت: ژنرال راحیل شریف خواهان تمدید دوره فرماندهی خود بر ارتش پاکستان نیست و می خواهد با عزت و آبروی تمام بازنشسته شود و دولت قصد تمدید دوره او را ندارد.

کد N1050057

وبگردی