آفتاب
رییس گروه توسعه زیرساختهای حوزه فناوری وزارت بهداشت:

ثبت اختراعات در حیطه برنامه‌های حمایتی وزارت بهداشت قرار دارد

ثبت اختراعات در حیطه برنامه‌های حمایتی وزارت بهداشت قرار دارد

نشست معاونین تحقیقات و فناوری و مدیران مراکز رشد دانشگاه‌های علوم پزشکی منطقه 9 به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، این نشست با حضور مدیران و کارشناسان ارشد مدیریت توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مدیر توسعه فناوری و مدیران مراکز رشد این دانشگاه و معاونین پژوهش و فناوری و مدیران مراکز رشد دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی بیرجند، بجنورد، سبزوار، گناباد و تربت حیدریه برگزار شد.

در این نشست که به منظور بررسی عملکرد دانشگاه‌ها و دانشکده‌های منطقه 9 کشور در حوزه فناوری و مراکز رشد برگزار شد، شرکت کنندگان ضمن ارائه گزارش عملکرد به بیان مشکلات و چالش‌های فناوران مراکز رشد نیز پرداختند.

دکتر علیزاده، رییس گروه برنامه‌ریزی و توسعه زیرساختهای حوزه فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این نشست به بیان برنامه‌های وزارت بهداشت در زمینه گسترش فناوری در دانشگاه‌های کشور پرداخت و اظهار کرد: وزارت بهداشت برنامه‌های حمایتی ویژه‌ای را با توجه به ظرفیتهای هر دانشگاه در دستور کار قرار داده است.

علیزاده خاطر نشان کرد: به منظور حمایت از مخترعان و پژوهشگران، ثبت اختراعات در حیطه برنامه‌های حمایتی وزارت بهداشت قرار دارد.

در ادامه این نشست به منظور پایش ارزشیابی حوزه فناوری، از مراکز رشد دارویی و فناوری سلامت پژوهشکده بوعلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز بازدید شد.

انتهای پیام

کد N1049865

وبگردی