آفتاب
باهنر در نشستی خبری مطرح کرد

فراخوان عمومی اصولگرایان برای تجمیع جلسات انتخاباتی

فراخوان عمومی اصولگرایان برای تجمیع جلسات انتخاباتی

دبیرکل جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری با بیان اینکه اصولگرایان اوایل هفته آینده برای تجمیع انتخابات فراخوان عمومی خواهند داد، گفت:‌ در این فراخوان بحث تجمیع جلسات سه‌جانبه‌، چهارجانبه و یا هشت نفره اصولگرایان مطرح است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدرضا باهنر در نشست خبری خود با تأکید بر تلاش اصولگرایان برای دستیابی به وحدت، اظهار کرد: در هر صورت وحدت‌گرایی و تلاش برای وحدت در تمام جریانات سیاسی اعم از اصولگرا یا اصلاح‌طلب وجود دارد.

وی با بیان اینکه متأسفانه حزب اساسنامه دار در کشور وجود ندارد، گفت: برگزاری این جلسات برای دستیابی به وحدت است و تقریباً چهار پنجم فعالیت‌ها صرف وحدت می‌شود و این خسارت‌هایی است که از نداشتن حزب داریم.

باهنر درباره برگزاری جلسات سه‌جانبه، چهارجانبه و یا هشت نفره در جریانات اصولگرا، اظهار کرد: همه این جلسات بر پایه این است که وحدت ایجاد شود. البته در مورد جلسات چهارجانبه، بحث ائتلاف و مواردی از این قبیل را تکذیب کرده‌اند و گفته‌اند که این جلسات بیشتر موردی و مشورتی بوده است.

باهنر همچنین درباره حضور خود به دعوت حداد عادل در جلسات هشت نفره اصولگرایان که افرادی مانند زاکانی، آقاتهرانی، حبیبی در آن حضور دارند نیزاظهار کرد: حضور بنده در این جلسه برای مشورت کردن بوده است، البته اوایل هفته آینده فراخوان عمومی داده می‌شود تا جمع‌بندی و تجمیع حاصل گردد.

ادامه دارد...

کد N1049704

وبگردی