آفتاب
به مناسبت هفته بسیج انجام شد

دیدار مرتضی بانک با خانواده دو شهید دوران دفاع مقدس

دیدار مرتضی بانک با خانواده دو شهید دوران دفاع مقدس

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری به مناسبت هفته بسیج با خانواده دو شهید دفاع مقدس دیدار و با ایشان در فضایی صمیمی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مرتضی بانک ابتدا به دیدار تنها فرزند شهید علی یکه فلاح رفت و ضمن گفتگو با وی و خانواده‌اش سوالاتی نیز درباره نحوه شهادت پدر بزرگوارشان پرسید و برای علو درجات این شهید بزرگوار با قرائت فاتحه، دعا کرد.

شهید یکه فلاح در حالی که تنها بیست و هفت بهار از عمرش سپری شده بود در دومین روز از بهار سال 1361 در حالی که کمتر از شش ماه قبل برادر کوچکترش نیز به فیض شهادت نائل آمده بود، در عملیات فتح المبین به شهادت رسید.

بانک سپس به دیدار خانواده شهید محمد لطفی آذر رفت.

شهید محمد لطفی آذر در هفتم بهمن سال 1366 در 61 سالگی در عملیات بیت المقدس 2 در منطقه عملیاتی ماووت به شهادت رسید.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در این دیدارها، توفیق زیارت خانواده شهدا را مایه افتخار و مباهات خود دانست و گفت: حضور شما خانواده شهدا در جامعه به همه مردم ایران و مسئولان کشور روحیه می بخشد و خون پاک و خلوص نیت شهدا همواره باعث دوام و قوام نظام جمهوری اسلامی بوده و است.

وی با اشاره به اینکه مردم به شهدا و خانواده شهدا و ایثارگران عشق می‌ورزند، افزود: مردم به عشق خون‌های پاکی که پای این نظام ریخته شده است همواره در بزنگاه‌ها از موجودیت این نظام با قدرت دفاع کرده‌اند.

بانک تصریح کرد: خون پاک شهدا همواره نجات بخش کشور و چراغ راه جویندگان راه حقیقت بوده و است.

فرمانده مرکز بسیج ریاست جمهوری، مرتضی بانک را در این دیدارها همراهی می‌کرد.

انتهای پیام

کد N1049019

وبگردی