آفتاب

درخواست جوانان اصلاح‌طلب برای حضور در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات

درخواست جوانان اصلاح‌طلب برای حضور در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات

رییس شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی گفت: امیدواریم طی روزهای آتی، ورود کمیته جوانان شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به تصویب نمایندگان احزاب حاضر در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برسد.

حجت نظری در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره تشکیل کمیته جوانان شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، گفت: جوانان احزاب اصلاح‌طلب، از مدت‌ها پیش به صورت غیررسمی و تحت عنوان شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح‌طلب نشست‌هایی با هم داشته و کار مشترک هم انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به حساس‌تر شدن فضا، نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین برای انسجام هرچه بیشتر، بنا داریم نوع فعالیت میان حزبی جوانان را تغییر دهیم. امید می‌رود با تلاش‌هایی که صورت گرفته و همچنان ادامه دارد، جمع جوانان احزاب، در قالب کمیته جوانان شورای هماهنگی جبهه اصلاحات چهره‌ای رسمی‌تر به خود بگیرد.

رییس شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی با بیان اینکه ما در مسیر اصلاحات، همواره از رهنمودهای بزرگان بهره برده و خواهیم برد، گفت: چند جلسه در مورد نحوه اجرای پیشنهاد ایجاد کمیته گفت‌وگو کردیم و نتیجه آن، تصویب آیین‌نامه پیشنهادی کمیته جوانان شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و ارایه آیین‌نامه به اعضای شورا بود. در این راستا با برخی از بزرگان احزاب هم رایزنی کردیم که مطابق انتظارات، از این اتفاق استقبال کردند.

عضو ستاد انتخابات حزب اعتماد ملی گفت: با توجه به رایزنی‌های به عمل آمده، امیدواریم طی روزهای آتی، ورود کمیته جوانان شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به تصویب نمایندگان احزاب حاضر در شورای هماهنگی برسد.

وی با تاکید بر اینکه کمیته جوانان، کاملا تحت نظارت شورای هماهنگی فعالیت خواهد کرد، افزود: مطابق آیین‌نامه پیشنهادی، ریاست این کمیته دوره‌ای و سه ماهه است. ترتیب ریاست بر اساس قرعه انتخاب شده و نخستین ریاست دوره‌ای کمیته جوانان، بر عهده شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی است.

انتهای پیام

کد N1048364

وبگردی