آفتاب

پیامک های خواهرخواستگار قبلی، دست شوهر را به خون همسرش آلوده کرد

پیامک های خواهرخواستگار قبلی، دست شوهر را به خون همسرش آلوده کرد

شرق نوشت:کارگران کارگاهی در منطقه گلستان، دی سال ٩٣ به مأموران خبر دادند آتش‌سوزی گسترده‌ای در آن اطراف، اتفاق افتاده‌ است. امدادگران بعد از مهار آتش‌سوزی جسد زنی را در میان اجسام سوخته پیدا کردند و به پلیس خبر دادند.



با انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد این جسد متعلق به زنی جوان به نام زهره است که هرچند جسم او به‌طورکامل سوخته اما علت مرگش آتش‌سوزی نبوده و او قبل از این خفه ‌شده ‌بود. با مشخص‌شدن این موضوع، پلیس خانواده زهره را مورد بازجویی قرار داد.

آنها ضمن شکایت از عامل قتل فرزندشان اعلام کردند احتمالا آرشیا دامادشان عامل این قتل است چراکه او بعد از مرگ فرزندشان ناپدید شده ‌است. درحالی‌که پلیس به دنبال این متهم بود، متوجه شد او بدون اینکه به کسی اطلاع دهد خانه‌اش را ترک کرده و کسی از محل اختفای وی خبر ندارد تا اینکه سه ماه بعد، مرد جوان خودش را تسلیم پلیس و به قتل همسرش اعتراف کرد.

او گفت: من زهره را خیلی دوست داشتم و نمی‌خواستم او را از دست بدهم به همین خاطر هم وقتی با من دعوا می‌کرد سکوت می‌کردم و چیزی نمی‌گفتم. فقط می‌خواستم عصبانیتش از بین برود و مبادا من را ترک کند اما وقتی شنیدم رقیبی که قبل از ازدواج ما عاشق همسرم بود، دوباره به او نزدیک شده آن‌قدر عصبانی شدم که نتوانستم خودم را کنترل کنم. با زنم دعوا کردم و بعد از درگیری کنترل خودم ر ا از دست دادم و او را خفه کردم. وقتی زهره فوت شد کاری از دستم بر نمی‌آمد. برای اینکه جسد را از بین ببرم، آن را به مکانی خلوت بردم و با مقدار زیادی بنزین سوزاندم تا آثار جرم از بین برود.
کد N1047647

وبگردی