آفتاب
برای ارتقای سطح فعالیت‌های قرآنی

پنجمین مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

پنجمین مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری پنجمین مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه چهارمحال و بختیاری مهدی پرتوی اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری این مجمع وفاق و نزدیکی هرچه بیشتر اساتید و پیشکسوتان قرآنی در اقصی نقاط استان و استفاده از نقطه نظرات و پیشنهادات فعالان قرآنی در راستای ارتقای سطح فعالیت‌های قرآنی است.

وی افزود: اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان تمام تلاش خود را برای استفاده از همه ظرفیت اساتید قرآنی در برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن کریم در سراسر استان به کار می‌گیرد.

پرتوی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های شش ماهه اداره امور قرآنی استان، تصریح کرد: همکاری و تعامل اساتید و پیشکسوتان قرآنی با اداره امور قرآنی استان موجب ارتقای سطح برنامه‌های قرآنی این اداره خواهد شد.

وی با اشاره به نقش محوری مساجد در آموزش عمومی قرآن کریم خواستار برگزاری جلسه آموزشی ثابت توسط هرکدام از اساتید در یکی از مساجد استان شد و گفت: مساجد ظرفیت بسیار خوبی برای آموزش‌های قرآنی دارند و هر مسلمان متعهدی نسبت به آموزش جوانان و فرزندان مسجد محله خود باید احساس تکلیف داشته باشد.

در ادامه این نشست، مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان گزارشی از فعالیت‌های اتحادیه استان و سفر زیارتی عتبات مدیران اتحادیه‌های سراسر کشور ارائه کرد.

مرضیه خسروی با بیان این‌که «طرح‌ها و پیشنهادات اساتید و پیشکسوتان قرآنی به منظور برگزاری برنامه‌های قرآنی مورد استقبال مسئولان اتحادیه موسسات قرآنی خواهد بود» خاطرنشان کرد: طرح‌های رسیده به اتحادیه استان برای تصویب و اختصاص بودجه به اتحادیه کشوری موسسات قرآنی ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

کد N1047156

وبگردی