آفتاب
فرمانده سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان:

انفجار در اصفهان موجب مرگ یک نفر و تخریب دو واحد مسکونی شد

انفجار در اصفهان موجب مرگ یک نفر و تخریب دو واحد مسکونی شد

اصفهان - فرمانده سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در حادثه انفجار دو باب منزل در خیابان بعثت یك نفر جان باخت و منازل نیز ۹۰ درصد تخریب شدند.

آتشپاد بهزاد بزرگزاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص حادثه انفجار در دو باب منزل مسكونی در اصفهان اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۱۴:۵۸ دقیقه روز جمعه در خیابان بعثت اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینكه نیرو‌های امدادی آتش‌نشانی چهار دقیقه پس از اعلام این حادثه در محل حاضر شدند، افزود: در این حادثه دو باب منزل مسكونی دو طبقه بین ۸۰ تا ۹۰ درصد تخریب شده‌اند.

فرمانده سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینكه در جستجو‌های اولیه دو نفر از ساكنان این منازل پیدا شدند، اضافه كرد: در ادامه جستجوها و با استفاده از دستگاه زنده‌یاب نیز یكی دیگر از ساكنان این منازل كه به شدت سوخته بود نیز پیدا شد كه متاسفانه این فرد در این حادثه جان باخت.

وی با بیان اینكه برخی از شبهات در خصوص حضور و یا حضور نداشتن مادر و دختری در این منازل وجود داشت، اضافه كرد: برخی از همسایه‌ها اعتقاد به حضور آنها در منزل داشتند و برخی دیگر نیز در خصوص سفر آنها به اماكن زیارتی اعلام نظر می‌كردند كه در نهایت با توجه به ادامه جستجوها با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته اثری از این دو نفر پیدا نشد.

 

کد N1046680

وبگردی