آفتاب

شهادت 2 فلسطینی و زخمی شدن 8 نظامی صهیونیست در عملیات مقاومتی

شهادت 2 فلسطینی و زخمی شدن 8 نظامی صهیونیست در عملیات مقاومتی

دو فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای اشغالگر در پی دو عملیات زیر گرفتن در الخلیل و قدس که به زخمی شدن هشت سرباز اسرائیل انجامید، به شهادت رسیدند. درا ین راستا مناطق مختلف فلسطین شاهد تظاهرات علیه اشغالگران بود که ده‌ها زخمی برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه الجزیره،‌ رادیو ارتش اسرائیل ضمن اشاره به این عملیات‌های سلحشورانه، افزود که در پی این اقدام‌ها هشت نظامی صهیونیستی زخمی شدند که حال برخی از آنان وخیم است.

نیروهای ارتش اسرائیلی مستقر در این مکان به سوی جوان فلسطینی در پی اینکه شش نیروی ارتش اسرائیل را در ورودی شهرک بیت امّر در شمال الخلیل زیر گرفت، شلیک کرده و او را به شهادت رساندند.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که یک جوان فلسطینی صبح امروز جمعه با خودروی خود دو نظامی اسرائیلی را در نزدیکی شهرک یهودی کفرادومیم واقع در شرق قدس زیر گرفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سایت عبری زبان 0404 ضمن اشاره به این مطلب، افزود: در پی این اقدام دو نظامی صهیونیستی به شدت زخمی شدند.

نیروهای ارتش اسرائیل شب گذشته شهرک مذکور را طبق دستور کابینه امنیتی اسرائیل بستند.

همچنین ظهر روز جمعه نیز فادی خصیب جوان دیگر فلسطینی را به بهانه اینکه عملیات زیر گرفتن او منجر به زخمی شدند دو سرباز اسرائیلی در نزدیکی ایستگاه اتوبوس در نزدیکی شهرک کفار ادومیم در بیت‌المقدس شرقی شده به شهادت رساندند.

منابع آگاه اعلام کردند: مجری این عملیات فادی خصیب برادر شهید شادی خصیب است که پنج روز پیش شهرک نشینان صهیونیست او را در همین منطقه به رگبار بستند.

جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد که 111 فلسطینی در درگیری‌های با اشغالگران زخمی شدند.

این مرکز افزود: 22 زخمی به این مرکز مراجعه کردند که پنج تن با گلوله واقعی و 17 تن با گلوله مشقی زخمی شده بودند،‌در حالی که 88 تن نیز دچار حالت خفگی بر اثر استنشاق گاز اشک آور شدند.

جمعیت هلال احمر افزود: کادر پزشکی آن دهها زخمی را به صورت میدانی مداوا کرده و تعدادی را نیز به بیمارستان دولتی فرستاده است.

انتهای پیام

کد N1046230

وبگردی