آفتاب

اولاند: تا پیروزی دموکراسی بر افراط‌گرایی به جنگ با تروریسم ادامه می‌دهیم

اولاند: تا پیروزی دموکراسی بر افراط‌گرایی به جنگ با تروریسم ادامه می‌دهیم

رئیس‌جمهور فرانسه در مراسمی که برای بزرگداشت 130 قربانی حملات پاریس برگزار شده بود، بر عزم کشورش برای رویارویی با تروریسم تا نابودی آن تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، فرانسوا اولاند، در جمع حاضرانی که در این مراسم در پاریس جمع شده بودند، گفت: فرانسه همانگونه که 130 قربانی حملات تروریستی پاریس ما می‌خواستند در رویارویی با تروریسم جدی خواهد ماند و هویت خود را حفظ می‌کند. تلاش ما برای پایان دادن به افراط‌گری همچنان ادامه خواهد داشت.

وی در این سخنرانی احساسی گفت: ما فرانسوی‌ها به زندگی خود ادامه می‌دهیم، به استادیوم‌ها می‌رویم و به موسیقی‌ها گوش خواهیم داد تا تروریست‌ها بدانند که به اهداف خود نرسیده‌اند. آنها خواهان مرگ هستند و ما مملو از عشق به زندگی، پیروان همه ادیان در فرانسه آزاد به زندگی خود ادامه خواهند داد و همه ما متحد در مقابل تروریسم می‌ایستیم.

اولاند ادامه داد: تروریست‌ها همه‌جا هستند و هیچ دین و آیین خاصی ندارند. آنها تلاش دارند تا چهره اسلام را مخدوش کنند و مسلمانان باید حول محور کتاب مقدس خود علیه این پدیده بایستند و آن را محکوم کنند.

رئیس‌جمهور فرانسه گفت: ما با اتکا به نیروهای نظامی، پلیس و دستگاه قضایی خود در مقابل تروریسم هرجا که باشد می‌ایستیم. در سوریه و عراق به جنگ خود علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم تا دموکراسی بر افراط‌گرایی و تروریسم پیروز شود.

انتهای پیام

کد N1045700

وبگردی