آفتاب
با اشاره به بیانات رهبر انقلاب؛

قادری: نفوذ، بهترین راه پایین کشیدن فیتیله مخالفت‌ها با نظام استکباری است

قادری: نفوذ، بهترین راه پایین کشیدن فیتیله مخالفت‌ها با نظام استکباری است

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، نفوذ را بهترین راه برای پایین کشیدن فیتیله مخالفت‌ها با نظام استکباری دانست.

جعفر قادری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تصریح کرد: مقام معظم رهبری تأکید داشتند که نفوذ یک بحث جدی است و اینکه بعضی‌ها با زدن اتهامات و مسائل جناحی افرادی را که نسبت به نفوذ هشدار می‌دهند متهم به برخورد جناحی می‌کنند، نگاه غلطی است.

او ادامه داد: اگر کسی بحث نفوذ را مطرح می‌کند مستند به عملکرد گذشته دشمن و تجربیاتی است که در کشورهای دیگر وجود داشته و مستند به اسناد محرمانه و غیرمحرمانه‌ای است که از خود دشمن به دست آمده است و به شکل‌های مختلفی اعتراف داشتند که به دنبال نفوذ هستند که بهترین راه برای پایین کشیدن فیتیله مخالفت‌ها با نظام استکباری را پروژه نفوذ می‌دانند.

این نماینده مجلس تأکید کرد: این یک واقعیت است که ما آن را قبلاً در کشور خودمان تجربه کرده‌ایم که چقدر عناصر مختلف دشمن از کانال دوستی‌ها ورود پیدا کرده‌اند و از کانال رفاقت‌ها که چه خواب‌هایی برای کشور ندیده‌اند و چه اتفاقاتی که متأسفانه در کشور ما رقم نزدند.

قادری تصریح کرد: این بحث یک بحث جدی است و نباید به آن سرسری نگاه کرد. افراد چه آگاهانه و چه ناآگاهانه قشر دلسوز و علاقمند به کشور را با این اتهام که مواضع شما تند و جناحی و خطی است، کاری نکنند که نیروهای دلسوز را از گردونه خارج کنند.

انتهای پیام

کد N1043983

وبگردی