آفتاب
با اشاره به بیانات رهبر انقلاب؛

پیرموذن: وظیفه همه ما مراقبت از نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری است

پیرموذن: وظیفه همه ما مراقبت از نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری است

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس تأکید کرد که سخنان امروز مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان بسیج مستضعفان در موضوع نفوذ بسیار دلگرم کننده و سرنوشت ساز بود.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، گفت: با توجه به این صحبت‌ها لازم است مسئولان تمامی تلاش خود را بکنند و با دوراندیشی اجازه ندهند که احدی به مراکز تصمیم‌گیری کشور وارد شود.

وی اظهار کرد: سخنان هشداردهنده رهبری حکیم نظام به عنوان فردی که همواره منافع نظام و کیان مدنظرشان است، بسیار دلگرم کننده، سرنوشت ساز و مسئولیت‌آور است.

وی افزود: با توجه به بخشی از صحبت رهبری مبنی بر اینکه استفاده جناحی از موضوع نفوذ کار اشتباهی است، نباید نفوذ در جهت منافع باندی، جناحی، گروهی و شخصی استفاده شود و ملعبه‌ای برای خط‌کشی بین خودی و غیرخودی و در نهایت مشکل‌آفرینی برای دلسوزان نظام شود.

پیرموذن ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری همه باید به شدت از جناحی کردن واژه نفوذ پرهیز کنند و این موضوع را فراموش نکنند که هنر مدیران دولت دیوار کشیدن دور کشور نیست بلکه هنر پل زدن بین دول است. ما اکنون در مرحله پل زدن بین دولت‌ها هستیم و ضروری است که در مقطع فعلی از این دیپلماسی در جهت بهبود وضعیت زندگی مردم استفاده کنیم.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که کشورمان تبدیل به بازار صادرات وسایل بنجل دنیا نشود و در عین حال توجه به هشدارهای رهبری در موضوع نفوذ مشکل‌آفرینی برای دیپلماسی اقتصادی به وجود نیاورد.

پیرموذن با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در اجرای اقتصاد مقاومتی گفت: دیپلماسی فعال اقتصادی نیز در جهت تحقق حماسه اقتصادی مدنظر دولت است تا کشور به رشد و توسعه دست پیدا کند. در حال حاضر با توجه به اتخاذ همین دیپلماسی شاهد ایجاد امید در دل‌های مردم در جهت افزایش ثروت ملی و زندگی استاندارد هستیم که امیدوارم تمامی ایرانیان به این مواد دست پیدا کنند.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم دوراندیشی مسئولان، گفت: وظیفه همه ما داشتن دوراندیشی و بررسی کامل شرایط است تا اجازه ندهیم احدی به مسائل کشور و مراکز تصمیم‌گیری وارد شود، این وظیفه همه است و باید به آن توجه کنیم.

نماینده مردم اردبیل در عین حال گفت: ترس بنده بیشتر از آن است که با نگاه جناحی و سیاسی تمامی حرکات سنجیده شود. حال اینکه باید از تمامی ظرفیت‌ها در جهت حفظ منافع نظام استفاده شود و قطعاً در این راستا می‌توان به اهداف مدنظر رهبری نیز رسید.

انتهای پیام

کد N1043870

وبگردی