آفتاب
تابش در گفت‌وگو با ایسنا مطرح کرد،

همگرایی کامل برای معرفی کاندیداها در جریان اصلاحات برقرار است

همگرایی کامل برای معرفی کاندیداها در جریان اصلاحات برقرار است

یک نماینده اصلاح طلب مجلس تأکید کرد: تلاش اصلاح‌طلبان این است که همگرایی کامل برای مشارکت گسترده ایجاد شود.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان اینکه انتخابات یک فرآیند سیاسی طولانی مدت بسیار موثر در کشور است، گفت: به همین نسبت، فرآیند انتخابات هم در مورد نحوه برگزاری و رقابت میان احزاب و گروه‌ها و همچنین رقابت میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان پیچیده است.

وی خاطرنشان کرد: در هر صورت در جبهه اصلاحات تمام تلاش‌ها مصروف بر این است که هماهنگی کاملی برای مشارکت گسترده کاندیداها و به تبع آن مردم به وجود آید.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس با تأکید بر اینکه احزاب متعددی در جبهه اصلاحات وجود دارند، اظهار کرد: ممکن است اختلاف سلیقه و نظر هم در میان احزاب و گروه‌ها باشد اما خوشبختانه مکانیزم حرکت به سمتی بوده که همگرایی کامل در امر انتخابات و معرفی کاندیداها برقرار است، البته این همگرایی بدان معنا نیست که حتماً لیست همه احزاب و گروه‌ها 100 درصد یکی باشد ممکن است درصدی هم مختلف باشد.

تابش در ادامه با بیان اینکه بر روی بحث سرلیستی هنوز کاری انجام نشده است، اظهار کرد: در حال حاضر که محمدرضا عارف به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان انتخاب شده و افراد موجهی هم عضو این شورا هستند، اما در مجموع باید دید ثبت نام کاندیداها یا تأیید صلاحیت‌ها به کجا می‌انجامد.

انتهای پیام

کد N1043477

وبگردی