آفتاب

حوزه آموزش ابتدایی کردستان دارنده رتبه نخست کشوری

حوزه آموزش ابتدایی کردستان دارنده رتبه نخست کشوری

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از کسب رتبه نخست کشوری فعالیت‌های حوزه آموزش ابتدایی استان کردستان در سال تحصیلی گذشته خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، «صدیقه عبداللهی» در این‌باره اظهار کرد: بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده توسط معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از اقدامات و فعالیت‌های استان‌ها، کردستان در اجرای طرح‌ها، برنامه‌ها و تحقق شاخص‌های تفاهم‌نامه وزارتی دوره ابتدایی، رتبه اول کشوری را در سال تحصیلی 94-93 کسب کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های دوره پیش دبستان و توفیقات این بخش، افزود: پوشش تحصیلی این دوره در سال تحصیلی گذشته 63.71 درصد و بیش از میانگین کشوری 52 درصد بوده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان خاطرنشان کرد: استان کردستان در اجرای برنامه‌های این دوره نیز موفق به کسب رتبه چهارم کشوری شده است.

وی گفت: به یقین همدلی و همکاری‌های انجام‌شده از صف تا ستاد می‌تواند در ارتقای بیشتر و کیفیت‌بخشی به طرح‌ها و برنامه‌ها اثربخش باشد.

عبداللهی با اشاره به برنامه‌های اولویت‌دار این حوزه در سال تحصیلی جاری، خاطرنشان کرد: برنامه‌های طراحی شده بر محور کیفیت بخشی است.

وی یادآور شد: 25 برنامه عمل برای بخش‌های مختلف این معاونت تهیه و به شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان ابلاغ شده که از این تعداد 13 برنامه مربوط به دوره دبستان، سه برنامه مربوط به پیش‌دبستان و 9 برنامه نیز مربوط به گروه‌های آموزشی است.

انتهای پیام

کد N1043448

وبگردی