آفتاب
اعزام بیش از 250 هزار نفر به اردوهای راهیان نور از مهرماه

هدایت اردوهای دانش‌آموزی به سمت جنوب با سردشدن هوا

هدایت اردوهای دانش‌آموزی به سمت جنوب با سردشدن هوا

مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش از اعزام 250 هزار دانش آموز به اردوهای راهیان نور از یازدهم مهرماه سال جاری و همزمان با آغاز سال تحصیلی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه هوا سرد شده است کم کم سمت و سوی اردوهای دانش آموزی را به جنوب کشور سوق می‌دهیم.

مهدی علی اکبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به ادامه روند اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور اظهار کرد: از یازدهم مهرماه اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور آغاز شد و در عرض کمتر از دوماه موفق به اعزام حدود 250 هزار دانش آموز شدیم که از این حیث جزو اعزام‌های بی‌نظیر است.

وی افزود: هوا سرد شده است و کم کم سمت و سوی اردوها را به جنوب کشور سوق می‌دهیم.

مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه خوشبختانه ارزیابی‌های کارشناسان ما حاکی از آن است که سطح اردوها از لحاظ کیفیت اسکان در اردوگاه‌ها، غذا، حمل و نقل و همچنین برنامه‌های فرهنگی تدارک دیده شده بهبود یافته است عنوان کرد: بسته‌های فرهنگی که قبل و در حین اعزام توزیع می‌شود و همچنین فعالیت‌های فرهنگی در یادمان دفاع مقدس ارتقاء یافته است.

علی اکبرزاده با اشاره به اینکه هفته گذشته در هفته کتاب 50 هزار نمایشگاه کتاب در 50 هزار مدرسه برگزار شد گفت: 50هزار عنوان کتاب را دوهفته گذشته توزیع کردیم که در نمایشگاه‌ها با تخفیف 10 تا 15 درصد عرضه شد.

وی افزود: کلیه کتاب‌ها از فیلترهای کارشناسی عبور کرده بودند و نسبت به سال گذشته شاهد رشد 10 تا 15 درصدی در عنوان کتاب‌ها بودیم.

انتهای پیام

کد N1043141

وبگردی