آفتاب
رییس دادگستری استان تهران:

احقاق حقوق عامه وظیفه ما در سنگر عدالت است

احقاق حقوق عامه وظیفه ما در سنگر عدالت است

رییس کل دادگستری استان تهران گفت: ما در سنگر عدالت وظیفه داریم با حفظ روحیه بسیجی و با تلاشی مضاعف نسبت به اجرای عدالت و احقاق حقوق عامه گام برداریم.

رییس کل دادگستری استان تهران گفت: ما در سنگر عدالت وظیفه داریم با حفظ روحیه بسیجی و با تلاشی مضاعف نسبت به اجرای عدالت و احقاق حقوق عامه گام برداریم.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسماعیلی در پنجمین نشست شورای قضایی استان تهران در سال جاری اظهار کرد: لازم است علاوه بر شرکت در جلسات عزاداری اهل بیت(ع) نسبت به آموختن معارف ارزشمند این بزرگواران و بکار بستن آن در عمل و زندگی نیز اقدام شود.

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: بسیج نهادی مقدس و مردمی است که به فرمان امام خمینی(ره) تاسیس شد و در ابتدا تصور نمی‌رفت که دارای چنین آثار و برکات ارزشمندی باشد.

اسماعیلی گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف همانند حماسه هشت سال دفاع مقدس، برهه سازندگی، حوادث و رویدادهای مهم کشور با هدف حفظ آرمان های والای انقلاب اسلامی حضوری فعال داشته است و تا زمانی که خطر انحراف و نفوذ وجود دارد و دشمنان علیه نظام مقدس ما توطئه می‌کنند، وجود بسیج امری ضروری به نظر می‌رسد.

رییس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: عامل موفقیت این نهاد برخاسته از متن مردم، خدامحوری، ولایتمداری، معنویت و اخلاص آن بوده است. تاریخ نشان می‌دهد که در گوشه و کنار جهان از این نوع تشکلات مردمی فراوان ایجاد گردیده، لکن به جهت نبودن عواملی که بدان اشاره شد، به زودی از صحنه اجتماع کنار رفتند و به هیچ وجه موفق نبوده اند. ما نیز در سنگر عدالت وظیفه داریم با حفظ روحیه بسیجی و با تلاشی مضاعف نسبت به اجرای عدالت و احقاق حقوق عامه گام برداریم و امید است خداوند منان روز به روز بر توفیقات بسیج بیفزاید.

مطابق با دستور کار جلسه تعدادی از اعضاء شورا به بیان اخبار مهم حوزه مسئولیت خود پرداختند و سپس مفاد آیین نامه تشکیلات، شرح وظایف و اختیارات شورای قضایی استان که اخیراً به تصویب ریاست محترم قوه قضاییه رسیده و ابلاغ شده است، بدقت مورد بررسی و مداقه قرار گرفت و در این زمینه توضیحات مبسوطی از سوی ریاست شورا مطرح شد.

انتهای پیام

کد N1042961

وبگردی