آفتاب
رییس کل محاکم تهران:

مصلحت‌اندیشی در برخورد با جرائم خاص هیچ جایگاهی ندارد

مصلحت‌اندیشی در برخورد با جرائم خاص هیچ جایگاهی ندارد

رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در بازدید از مجتمع قضایی شهید مفتح در بزرگترین حوزه قضایی در غرب تهران گفت: قضات شریف در جبهه مبارزه با تهدیدات و تبلیغات دشمنان داخلی و خارجی در برملا کردن نقشه‌های شوم آنان نقش بسزایی دارند که یکی از این شاخصه های مهم برقراری عدالت، ایجاد امنیت و آرامش در کشور است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عباس پوریانی با اشاره به ناامن‌بودن کشورهای مدعی حقوق بشر در برقراری امنیت برای شهروندان خود گفت: الحمدالله نظام جمهوری اسلامی با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب توانسته با شناخت دشمن و بستن راه‌های نفوذ که با حیله و سیاست قصد ضربه زدن به ارکان نظام را دارند راه را بر آنان سد کند و در این مسیر همگان وظیفه داریم که گوش به فرمان ولی و مقتدای خود باشیم.

پوریانی تاکید کرد:‌ امروز قضات خدوم با قلم نیز خود حافظ امنیت و ایجاد آرامش در بین مردم هستند و در مقابله با کسانی که قصد تشویش اذهان عمومی و ایجاد ناامنی در جامعه را دارند هیچ گونه اغماض و یا مصلحت اندیشی را نخواهیم داشت، که آرا قاطع همکاران در پرونده‌های مهم نشانگر این عزم جدی در بین همکاران است.

وی ایجاد امنیت و احقاق حقوق مردم را از سیاست‌های راهبردی دستگاه قضایی خواند و خطاب به همکاران افزود: قوه قضاییه ضمن حفظ کرامت انسانی با اقتدار حافظ حقوق مردم و بیت‌المال و آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود.

وی با اشاره به هدف خود از دور چهارم بازدیدها از مجتمع‌های قضایی شهر تهران ضمن دیدار چهره به چهره با مردم بیان کرد: مردم ولی نعمتان ما در جامعه هستند و خدمت رسانی به این مردم شریف از مهمترین وظایف ما در جامعه اسلامی است و باعث افتخار همه می‌باشد.

انتهای پیام

کد N1042479

وبگردی