آفتاب

تذکرات کتبی مجلسی‌ها به دولتی‌ها

تذکرات کتبی مجلسی‌ها به دولتی‌ها

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز توسط محمد دهقان عضو هیات رییسه در جلسه علنی مجلس قرائت شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) متن این تذکرات به شرح زیر است:،

رضا صابری نماینده رامیان به وزیر کشاورزی: توضیح علت بی اعتنایی به کشاورزان و برخورد قضایی با آنها و در خصوص توضیح علت عدم پرداخت خسارت به استان گلستان.

ابراهیم کارخانه ای نماینده همدان به وزرای بهداشت،‌ کشاورزی، صنعت و رئیس جمهور: تسریع در تجهیز بیمارستان فوق تخصصی قلب فرشچیان همدان به دستگاه‌های گاما اسکن و سی تی آنژیو، برنامه ریزی برای خلع ید واسطه‌ها و دلالان که باعث افزایش قیمت محصولات کشاورزی شده اند،‌ دستور بررسی افزایش سود وام کشاورزی در مقایسه با وام 25 میلیون تومانی خودرو و لزوم رسیدگی جدی و برنامه‌ریزی جامع برای ورود با کالای قاچاق و تخصیص اعتبارات عمرانی به مناطق سردسیر.

جعفری و ثروتی نمایندگان بجنورد به وزیر آموزش و پرورش: توضیح علت برخورد خارج از عرف رئیس آموزش و پرورش شهرستان جاجرم با امام جمعه به دلیل اعتراض ایشان به حذف شعار مرگ بر آمریکا در مراسم روز جهانی مبارزه با استکبار.

جعفری نماینده بجنورد به وزیر جهاد و کشاورزی: تسریع تدوین لایحه جامع منابع طبیعی برای حل مشکلات روستاییان.

ایرانپور نماینده مبارکه به وزرای کشور و راه: تسریع در تاسیس شهرداری دهسرخ و حسن آباد و تسریع در تعیین تکلیف تکمیل ادامه کنارگذر غرب اصفهان و همچنین به وزیر دفاع در خصوص توضیح علت بی توجهی معاونان و مدیران این وزارتخانه به دستوران وزیر.

سلطانی نماینده بروجن به وزرای صنعت و امور اقتصادی : توضیح علت اعمال سلیقه و استفاده از رانت در استخدام کارگران و نیروهای صنعت فولاد سفیددشت بروجن و توضیح علت مسدود کردن حساب های بانکی کارخانه ظریف این شهر و عدم رعایت حقوق کارگران این کارخانه.

حسینی صدر نماینده خوی به وزرای اقتصاد،‌ نیرو و آموزش و پرورش: تسریع در تجهیز گمرک خوی و آغاز تأمین آب و تسریع در احداث مدارس در روستاهای حوزه انتخابیه.

منصوری بیدکانی نماینده لنجان به وزیر اقتصاد: توضیح علت عدم توجه به گزارش سازمان حسابرسی مبنی بر پرداخت بدهی های دولت به صندوق بازنشستگان صنعت فولاد.

موسوی نماینده خدابنده به وزیر کشاورزی: تسریع در پرداخت خسارت به کشاورزان حوزه انتخابیه.

ادامه دارد

کد N1042116

وبگردی