آفتاب
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تاکید کرد

تأسی به روحیه بسیجی، گام اساسی در حل مشکلات موجود

تأسی به روحیه بسیجی، گام اساسی در حل مشکلات موجود

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: تنها با تأسی از فرهنگ بسیجی می توان بر مشکلات و مسائل کشور غلبه کرد و داشتن روحیه بسیجی تنها راه برون رفت از موانع و گرفتاری های امروز است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تویسرکانی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج ضمن تاکید بر نقش و جایگاه بسیج گفت: بسیج عالی ترین نماد مشارکت عمومی در اداره جامعه است و با گذشت زمان شاهد گسترش فرهنگ بسیجی در ابعاد مختلف در تمامی عرصه‌های کشور هستیم و داشتن روحیه بسیجی بهترین راهکار برون‌رفت از مشکلات موجود است.

وی نهاد اداری کشور را یک نهاد با بهره وری پایین خواند و افزود: منحصر کردن نهاد بسیج به یک نهاد نظامی، جفا در حق بسیج است و با توجه به بوروکراسی موجود در نظام اداری، طبعا توجه به فرهنگ بسیج و داشتن روحیه بسیجی می‌تواند ما را در برون رفت از شرایط موجود یاری کند.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک، تبیین ویژگی‌های بسیجی را یکی از ضرورت‌های جامعه امروز دانست و اذعان کرد: امروز نباید ویژگی های بسیج را در حد شعار نگاه داشت و بدون شک تبیین شاخص‌های ارزشی بسیج، ما را در مسیر درست نگاه خواهد داشت و خواهیم توانست با عمل به این ارزش‌ها، بسیاری از توطئه‌های مستکبرین را با ساز و کارهای این نهاد کارآمد و مشارکت عمومی نقش بر آب کنیم.

وی گفت: بسیج شجره طیبه‌ایست که روز به روز بیشتر به برکات آن واقف می‌شویم و ورود به این عرصه باید بی‌ادعا و به قصد قربت باشد و بدون شک اگر نگاه تشکیلاتی و اداری به آن داشته باشیم هرگز نخواهیم توانست به اهداف ترسیمی آن دست پیدا کنیم.

تویسرکانی با اشاره به توطئه های دشمن از ابتدای تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون، جنگ در این کشور شکل و شمایل متفاوتی داشته است و گرچه امروز ما درگیر جنگ نظامی و فیزیکی نیستیم، اما ابعاد جنگ نرم در تمامی حوزه ها به وضوح قابل مشاهده است و تا روزی که ما بر آرمان ها و اهداف خود تاکید داریم این جنگ ادامه خواهد داشت و استکبار هیچ گاه با آن سر سازش نخواهد داشت.

معاون قوه قضاییه افزود: طبعاً در این میدان سخت با رفتار و روحیه اداری نمی توانیم موانع موجود را از سر راه خود برداریم و توجه به ویژگی های بسیجی چون اخلاص، ثابت قدم بودن در راه تحقق آرمان ها و تلاش به قصد قربت، تنها راه غلبه بر موانع موجود و رسیدن به اهداف انقلاب است.

وی ضمن ابراز رضایتمندی از وضعیت بسیج در کشور گفت: خوشبختانه امروز شاهد توسعه بسیج در ابعاد مختلف در اقصی نقاط کشور هستیم و طبعاً تحقق اهداف ترسیمی، نیازمند توجه بیشتر و استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن است.

تویسرکانی با تاکید بر ارائه خدمات سریع تر و مطمئن تر به مردم افزود: ما امروز نیازمند ارائه خدمات سریع و با هزینه کمتر و ضریب امنیت بیشتر به مردم هستیم؛ لذا باید در این راه ثابت قدم باشیم تا بتوانیم وظیفه خود را به بهترین نحو ممکن انجام داده و در حوزه اداری شاهد یک نظام کارآمد باشیم.

در پایان این مراسم و با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و فرمانده مرکز مقاومت بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری، حکم سرپرستی پایگاه های جدید التأسیس مقاومت بسیج در ادارات ثبت اسناد و املاک قلهک و کن به ترتیب به آقایان فرج الله علیزاده و رضا صباغی تحویل گردید و این پایگاه ها کار خود را آغاز کردند .

انتهای پیام

کد N1041563

وبگردی