آفتاب
آیت‌الله صافی‌گلپایگانی:

‌پافشاری بر اهداف اسلامی از ویژگی‌های سپاه است

‌پافشاری بر اهداف اسلامی از ویژگی‌های سپاه است

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی گفت: پافشاری بر اهداف اسلامی از ویژگی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی گفت: پافشاری بر اهداف اسلامی از ویژگی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، این مرجع تقلید در دیدار فرمانده سپاه امام علی ابن‌ابیطالب(ع) قم با تقدیر از فعالیت‌های سپاه پاسداران، اظهار کرد: سپاه پاسداران از نهادهایی است که توانسته خط اسلامی خود را حفظ کند.

وی اضافه کرد: الحمدالله اهداف اولیه سپاه که همان پافشاری بر احکام اسلام و نشر معارف ولایت اهل بیت(ع) بوده است، هنوز هم ادامه دارد و فرزندان عزیز ملت در این نهاد، همچنان در حال انجام وظیفه هستند.

وی در بخش دیگری از توصیه‌های خود به فرمانده جدید سپاه قم گفت: جریان جنگ تحمیلی و حضور خالصانه مردم در دفاع از دین و پیروزی‌هایی که نصیب ملت شریف ایران شد، یک حرکت و جریان الهی بود که باید قدر این نعمت را دانست و یاد شهیدان عزیزی که در راه دفاع از اسلام عزیز، فداکاری کردند، با اصرار و پافشاری بر اهداف آنها در دفاع از احکام شرع و عزت اسلام، را گرامی داشت.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی خاطرنشان کرد: زحمات زیادی، پیش از انقلاب و زمان حضرت امام خمینی(ره) برای بروز چنین انقلاب اسلامی عظیمی کشیده شده که هدف همه اعتلای کلمه اسلام بوده است.

وی گفت: باید ارزش‌های اسلامی که قبل و ابتدای انقلاب دنبال آن بودیم، بدون کم و زیاد دنبال شود و شما سپاهیان عزیز که در خط مقدم این جبهه بوده‌اید، باید بر مواضع خود محکم بایستید و اولی به حفظ این ارزش‌ها و فداکاری‌ها، خود شما هستید که اگر این ارزش‌ها حفظ شود اسباب عظمت بیشتر فراهم می‌شود و دشمنان منکوب‌تر خواهند شد.

انتهای پیام

کد N1041551

وبگردی