آفتاب

چرا ویل اسمیت در فیلم تارانتینو بازی نکرد؟

چرا ویل اسمیت در فیلم تارانتینو بازی نکرد؟

بازیگر «در جستجوی خوشبختی» پیشنهاد بازی در فیلم «جنگوی آزاد شده» را به دلیل تفاوت دیدگاه با کارگردان فیلم درباره سیر آفرینش داستان رد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ویل اسمیت نخستین انتخاب برای نقش اصلی فیلم «جنگوی آزاد شده» بود، اما این بازیگر پیشنهاد بازی در این فیلم را نپذیرفت.

اسمیت در میزگرد سالانه بازیگران نشریه هالیوودریپورتر دلیل از دست دادن این فرصت را شرح داد. او در این باره گفت : «داستان مردی که برای نجات دادن زنش از بردگی آدمکشی را فرا می‌گیرد، بی‌نقص‌ترین داستانی بود که همیشه می‌خواستم. اما مسئله این بود که من و کوئنتین دیدگاه‌های متفاوتی درباره داستان داشتیم.»

البته بازیگر «مردان سیاه‌پوش» پیش از رد کردن پیشنهاد بازی در این فیلم، با تارانتینو ملاقات و ساعت‌ها درباره فیلم با او گفت‌وگو کرد. اسمیت گفت : «خیلی مشتاق بودم که در «جنگوی آزاد شده» بازی کنم، اما احساس می‌کردم که فیلم باید یک داستان عاشقانه باشد، نه داستانی درباره انتقام جویی»

او در ادامه توضیح داد : «ما نمی‌توانیم به حوادث پاریس نگاه کنیم و به فکر تلافی کردن آن باشیم. خشونت به بازتولید خشونت منجرمی‌شود. من با این ایده که خشونت راه حل مشکل است، ارتباط برقرار نمی‌کنم. باید عشق را به عنوان پاسخ در نظر گرفت.»

در نهایت ویل اسمیت بازی در این فیلم را نپذیرفت و جیمی فاکس به جای او نقش اصلی «جنگوی آزاد شده» را بازی کرد. این فیلم سال 2013 در رشته‌های بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی (کوئنتین تارانتینو) و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (کریستف والتز) برنده جایزه اسکار شد.

منبع : هالیوودریپورتر / 23 نوامبر

57241

 

 

کد N1041359

وبگردی