آفتاب
صرامی فروشان در تذکری؛

چه کسی باید به داد بازنشستگان فرهنگی با حقوق 700 هزار تومان برسد؟

چه کسی باید به داد بازنشستگان فرهنگی با حقوق 700 هزار تومان برسد؟

یک نماینده اصولگرای مجلس با انتقاد از برخورد دوگانه مجامع بین‌المللی در خصوص حوادث فرانسه و لبنان و سوریه گفت که مجامع بین‌المللی دلالان حقوق بشر و نه مدافع حقوق بشر هستند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، محسن صرامی فروشان با تبریک هفته بسیج به حوادث پاریس و لبنان، اشاره و اظهارکرد: مشابه اتفاق رخ داده در فرانسه در یمن و لبنان و سوریه جنگ زده هم به وقوع پیوست و در افغانستان و عراق نیز انسان‌ها کشته می‌شوند اما به نظر می‌رسد که با توجه به تفاوت رخ داده درمورد این دو اتفاق مجامع بین‌المللی دلالان حقوق بشر و نه مدافع حقوق بشر هستند.

وی افزود: باید روزی در دنیا این وحشی‌گری ها برانداز شود و حواس مجامع بین‌المللی باشد که آنچه در دنیا بخصوص در کشورهای اسلامی ریخته می‌شود خون است که این خون گریبان آنها را خواهد گرفت.

نماینده مردم خمینی شهر در تذکری با اشاره به جلسه غیر علنی مجلس در چند ماه گذشته برای بررسی مسائل معیشتی فرهنگیان و به دنبال آن تشکیل کمیته‌ای مشترک گفت: تا زمانی که مابه فرهنگ و آموزش نرسیم و حواسمان به زیر ساخت‌های نظام فکری‌مان نباشد تمام برنامه‌هایی که برایش قانون تنظیم می‌کنیم محکوم به شکست است.

صرامی فروشان با بیان اینکه چه کسی باید به داد بازنشستگان فرهنگی با حقوق 700 هزار تومان تا یک میلیون برسد گفت: آقای نوبخت که خود معلم است همه حرفی می‌زند و همه کاری می‌کند جز آنکه به داد معلمان و بازنشستگان فولاد برسد.

وی در پایان با این اعتقاد که سر فرهنگیان کلاه می‌گذاریم گفت: ما تنها وقت فرهنگیان را گرفته‌ایم تا وضعیت معیشتیشان را بهبود ببخشیم اما اتفاقی نیفتاده است. کدام خانواده 4 یا 5 نفری و حتی خانواده 2 نفری می‌تواند با حقوق ماهیانه 700 هزار تومان زندگی کند.

انتهای پیام

کد N1038945

وبگردی