آفتاب
فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه:

تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن جهاد فرهنگی است

تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن جهاد فرهنگی است

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه گفت: تنها راه مقابله با استراتژی و تهاجم فرهنگی دشمن و جلوگیری از نفوذ آن جهاد فرهنگی است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی عظمایی در نشست تهاجم فرهنگی وراه‌های مقابله با آن درجمع فرهنگیان شهرستان پارسیان با بیان اینکه تنها راه مقابله با استراتژی وتهاجم فرهنگی دشمن وجلوگیری از نفوذ آن جهاد فرهنگی است گفت: امروز جامعه ما در مقابل استراتژی دشمن به این جهاد نیاز دارد.

وی افزود: استراتژی دشمن در سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز علاوه بر جنگ نظامی، سیاسی و اقتصادی در عرصه فرهنگی نیز بوده که هر روز نیز بر شدت آن افزوده می شود.

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: دشمن در عرصه فرهنگی همواره در حال پیشروی است، به گونه‌ای که در برخی موارد با هشدارهای مقام معظم رهبری جلوی آن را می‌گیریم.

سردار عظمایی اظهار کرد: در بین همه تهدیدهایی که وجود دارد، مقام معظم رهبری بحث فرهنگی را از همه مهم‌تر دانستند، چرا که تمرکز دشمن نیز امروز در عرصه فرهنگی است و می‌خواهد به نقاط قوت انقلاب ضربه وارد کند.

وی با بیان اینکه امت بدون امام هیچ خطری برای دشمن ندارد، افزود: دشمنان در پی از کار انداختن موتور محرک انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام

کد N1038890

وبگردی