آفتاب

دبی شهری به وسعت دنیا

دبی شهری به وسعت دنیا

دبی پایتخت اقتصادی جهان، یکی از هفت شیخ نشین امارات متحده عربی می باشد که در تمام دنیا شناخته شده است.

دبی پایتخت اقتصادی جهان، یکی از هفت شیخ نشین امارات متحده عربی می باشد که در تمام دنیا شناخته شده است. رودخانه خور شهر دبی را به دو قسمت دیره و بردبی تقسیم کرده است. زبان رسمی شهر عربی است ولی انگلیسی به صورت زبان رایج شهر درآمده است. دبی جایگاه "ترین های دنیا" است که برج خلیفه به وضوح این را ثابت می کند و هیچ کس نمی تواند احساس لذت بخش تماشای آن را انکار کند. دبی دارای آب و هوای گرم و خشک است و بهترین زمان مسافرت به این اعجوبه تاریخ، ماه های آبان تا اسفند است ولی در تمام کل سال این شهر شلوغ و پر از گردشگر و تاجر می باشد.



لذت اسکی روی برف در مجموعه سرپوشیده در تابستان های دبی بسیار لذت بخش خواهد بود طوری که هر گردشگر را وارد دنیای دیگری می کند. چه کسی می تواند اقامت خوش هتل آتلانتیس یا جمیرا بیچ را با چیز دیگری عوض کند البته شاید هتل برج العرب بتواند در برابر آن ها عرضه اندام کند.




شاید بودن در اتاق های هتلی در عمق 60 متری دریا بتواند حس جدیدی در شما  ایجاد کند و لذت یک شام رمانتیک همراه با تماشای ماهی های دریا را دو چندان کند. در این شهر چند فرهنگی چشیدن غذاهای عربی، هندی، چینی، اروپایی، ایرانی، دریایی و ... بسیار آسان و خاطره انگیز خواهد بود. در دبی باید مواظب بود که لذت خرید و تماشای بازارهای رنگارنگ و پر زرق و برق شما را از ماجراجویی در پارک آبی و سافاری صحرایی باز ندارد. توصیه می شود به اتوبوس شگفت انگیز دبی هم سری زده و تجربه سواری این ماشین عجیب و غریب را از دست ندهید ماشینی که دریا و خشکی را به هم دوخته است.




حال اگر به اندازه کافی برای رفتن به دبی وسوسه شده اید باید بدانید که رفتن به دبی بسیار آسان است و با وجود انواع پروازهای مختلف به راحتی می توانید به همه این زیبایی ها برسید فقط لازم است که چمدان خود را ببندید و در کمتر از 2 ساعت در فرودگاه لوکس دبی فرود بیایید. اصلا نگران هزینه های خود در این شهر نباشید این شهر متعلق به تمام مردم دنیا است در هرحال توصیه می شود که خدمات سفر به دبی را از آژانس های صاحب نام و باتجربه در امر گردشگری دبی کسب کنید. آژانس ندای ارژنگ با کادری مجرب دارای سابقه طولانی در تمام زمینه های پرواز، هتل، ویزا، ترانسفر فرودگاهی، گشت های شهری و تور و پکیج های کامل دبی می باشد. ندای ارژنگ خشنودی خود را در کسب رضایت گردشگران خود می داند لذا انتظار بهترین ها را از ندای ارژنگ داشته باشید.

کد N1038871

وبگردی