آفتاب
معاون سازمان بازرسی کل کشور:

نظارت و بازرسی نقش بسزایی در اصلاح امور وزارت خارجه خواهد داشت

نظارت و بازرسی نقش بسزایی در اصلاح امور وزارت خارجه خواهد داشت

معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی پور در این دیدار بر اجرای پیشنهادها و یافته‌های گزارش‌های نظارت و بازرسی سازمان تاکید کرد و گفت: نظارت و بازرسی سازمان نقش بسزایی در هدایت و اصلاح امور وزارت امور خارجه خواهد داشت.

موسی پور ضمن معارفه صنایع بازرس‌کل امور خارجه، واحدهای تابعه مجلس و ریاست جمهوری و تقدیر و تشکر از همکاری مسئولان وزارت امور خارجه با سازمان بازرسی کل کشور اظهار کرد: دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه نیاز به تقویت جدی داشته و نباید فردمحور باشد.

وی تصریح کرد: نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور نقش اساسی در تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به‌ویژه فراهم‌ آوردن توسعه صادرات ایران و جلب مشارکت سرمایه‌گذاری خارجی و حمایت از هدف‌های اقتصادی دارند و آن وزارتخانه لازم است برای این موضوع برنامه‌ریزی کرده و در سطح گسترده اقدام کند.

وی ضمن اشاره به نقص ساختاری وزارت امور خارجه بر ضرورت به‌کارگیری نیروی انسانی کارآمد و توانمندسازی کارکنان وزارت امور خارجه تاکید کرد.

در این نشست که بیش از یک ساعت به طول انجامید وزیر امور خارجه هم گفت: مطالب مطرح‌شده از سوی معاون سازمان بازرسی کل کشور، نظرات کارشناسی شده است و این وزارتخانه ضمن تایید و توجه خاص به این مطالب، تلاش خود را برای رفع کاستی‌ها و نواقص، معطوف خواهد داشت.

انتهای پیام

کد N1038614

وبگردی