آفتاب
فرمانده نیروی زمینی سپاه:

اقدامات سپاه پس از دوران دفاع مقدس کمتر از سالهای جنگ نیست

اقدامات سپاه پس از دوران دفاع مقدس کمتر از سالهای جنگ نیست

سردار پاکپور با بیان اینکه اقدامات سپاه پس از دوران دفاع مقدس کمتر از سالهای جنگ تحمیلی نبود، گفت: اقدامات سپاه در راستای ایجاد امنیت‌ در شمالغرب و جنوب شرق کشور کمتر از دستاوردهای دفاع مقدس نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه نیوز، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در آیین رونمایی از جلد دوم کتاب «شهیدان همبستگی» ویژه سرگذشت سرلشکرشهید نورعلی شوشتری و دیگر شهیدان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اقدامات سپاه پس از دوران دفاع مقدس کمتر از سالهای جنگ تحمیلی نبود اظهار داشت: مجموعه اقدامات اساسی و تأثیرگذار سپاه در راستای ایجاد امنیت‌پایدار در شمالغرب و جنوب شرق کشور کمتر از دستاوردهای ۸ ساله دفاع مقدس نیست.

وی با اشاره به نقش ارزنده سردار شوشتری در ایجاد امنیت پایدار و بومی در جنوب شرق کشور گفت: سردار شوشتری با وجود آنکه دوران کوتاهی در جنوب شرق مسئولیت داشت، اما امروز با گذشت ۶ سال از شهادت این سردار والامقام مردم منطقه اعم از شیعه و سنی به نیکی از وی یاد کرده و فرزندان خود را با القاب این غیور مرد عرصه جهاد و شهادت نامگذاری می کنند.

وی خاطرنشان کرد: سردار شوشتری برای برپایی امنیت پایدار در جنوب شرق با رویکرد بهره گیری از مردم بومی توانست امنیت را در جنوب شرق کشور بومی کرده است و امروز می‌توانم به جرأت اعلام کنم که ضدانقلاب‌ جایی در شمالغرب و جنوب شرق ندارند و این موفقیت‌ها را مدیون پیاده‌سازی شایسته طرح‌های شهید شوشتری در برپایی امنیت پایدار جنوب شرق هستیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان اظهار داشت: ثبت و ضبط خاطرات، اندیشه‌ها و راه و رسم این دلاورمردان بسیار حرکت بزرگ و ارزشمندی است که دوستان ما انجام داده‌اند و پاسداران نسل جوان ما باید از این مفاهیم و معارف در جهت پویایی و کارآمدی خودشان در عرصه‌های مختلف دفاع سخت و تهدید نرم بهره ببرند.

کد N1037898

وبگردی