آفتاب
تحولات سوریه؛

هلاکت یک سرکرده تکفیریها در لاذقیه/حمله به مواضع داعش در قلمون

هلاکت یک سرکرده تکفیریها در لاذقیه/حمله به مواضع داعش در قلمون

نظامیان ارتش سوریه در جریان درگیری با تروریست های تکفیری در شمال استان لاذقیه، «زکریا عبدالله» سرکرده گروه تروریستی موسوم به «عثمان غازی» را به هلاکت رساندند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، نظامیان ارتش سوریه با تروریست های تکفیری در شمال استان لاذقیه به شدت درگیر شدند.

بر اساس این گزارش، به دنبال این درگیری نظامیان ارتش سوریه موفق شدند «زکریا عبدالله» سرکرده گروه تروریستی موسوم به «عثمان غازی» را از پای درآورند.

از سوی دیگر، ارتش سوریه و رزمندگان حزب الله لبنان در عملیات مشترک، مواضع داعش در «جرود الجراجیر» و «جرود قاره» واقع در القلمون را هدف قرار دادند.

در همین حال، ارتش سوریه مراکز وابسته به تروریست های داعش را در اطراف فرودگاه دیرالزور هدف قرار داد که بر اثر آن پنج داعشی و یک زن چچنی عضو این گروهک به هلاکت رسیدند.

این در حالی است که جنگنده های ارتش سوریه مراکز تجمع گروه های مسلح را در در دویر الاکراد، شیخ یوسف، جبل الکتف، جبل ابو حدو در مثلث واقع میان استان های لاذقیه-ادلب و حماه هدف قرار داد و مراکز تروریستی ها را منهدم کرد.

از سوی دیگر، منابع سوری اعلام کردند که ارتش سوریه بر جبل زویقات در حومه شمال شرقی لاذقیه مسلط شده است. کنترل ارتش سوریه این منطقه پس از بیرون کردن تروریست های مسلح از آن میسر شد.

کد N1037844

وبگردی