آفتاب
با انتشار بیانیه‌ای

سازمان تبلیغات اسلامی آغاز هفته بسیج را تبریک گفت

سازمان تبلیغات اسلامی آغاز هفته بسیج را تبریک گفت

سازمان تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای آغاز هفته بسیج را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم و معزز شهدا و ملت شریف ایران تبریک گفت.

سازمان تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای آغاز هفته بسیج را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم و معزز شهدا و ملت شریف ایران تبریک گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این بیانیه آمده است:

«آذرماه سال ۵۸ با صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی، باران عزت، غیرت و فداکاری در این مرز و بوم باریدن گرفت. سخنان امام (ره) برای تاسیس بسیج ارزش‌های نوینی چون استقامت و پایداری، ایثار و فداکاری، احساس مسئولیت و ادای تکلیف، حماسه آفرینی و عشق به شهادت را در بین مردم خصوصا نسل جوان فزاینده کرد و بسیج شجره طیبه‌ای شد که ثمره آن عاشقانی بودند که از نردبان کمال بالا رفتند جان از تعلقات مادی شستند و مردانه نه تنها از مرزهای کشور بلکه از باور و اعقتقاداتشان طوری پاسداری کردند که همه جهانیان و حتی دشمنان را به حیرت و تحسین وادار نمودند.

کثرت ثمرات بسیج به آنجا رسید که حضرت امام خمینی (ره) در مورد بسیج فرمودند: « بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد، بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند. بسیج میقات پا برهنگان معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشانی در گمنامی و بی نشانی گرفته‌اند.» و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) نیز فرمودند:« بسیج یعنی حضور بهترین، بانشاط ترین و باایمان‌ترین نیروهای عظیم ملت در میدان‌هایی که برای منافع ملی و اهداف بالا، کشورشان به آنها نیاز دارد، همیشه بهترین، خالص‌ترین، شرافت‌مندترین و پرافتخارترین انسان‌ها این خصوصیات را دارند.» امروز نیز بسیج با تأسی به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در راه آرمان‌های معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) قله‌های عزت را فتح می‌کند و ملت ایران از سایه و ثمرات این شجره طیبه بهره می‌برد.

سازمان تبلیغات اسلامی آغاز هفته بسیج را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی)، ملت شریف ایران به‌ویژه بسیجیان، خانواده‌های معظم و معزز شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی تبریک می‌گوید.»

انتهای پیام

کد N1037781

وبگردی