آفتاب
برای نهمین سال متوالی صورت گرفت؛

اهدا تندیس قهرمانی تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد قزوین به حرم رضوی

اهدا تندیس قهرمانی تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد قزوین به حرم رضوی

تیم ربوکاپ دانشگاه قزوین برای نهمین سال متوالی تندیس‌های قهرمانی خود در مسابقات جهانی را به حرم مطهر رضوی اهدا کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا- منطقه خراسان، تیم ربوکاپ مرکز تحقیقاتی مکاترونیک دانشگاه آزاد قزوین در مراسمی که در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، 4 تندیس قهرمانی خود را که در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ چین 2015 به دست آورده بود، به حرم مطهر رضوی اهدا کرد.

این مراسم با حضور جمعی از اعضای تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد قزوین، سیدکاظم جعفرزاده، مدیر نذورات کل آستان قدس رضوی، سیدرضا شالفروشان، سرپرست خزانه‌داری کل آستان قدس رضوی و سیداحمد هاشم آبادی، سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی برگزار شد.

دکتر مرتضی موسی خانی، رئیس دانشگاه آزاد قزوین در ابتدای این مراسم با اشاره به مقام های کسب شده توسط گروه‌های اعزامی از سوی این دانشگاه به مسابقات ربوکاپ گفت: این تیم در مسابقات جهانی 2015 چین در 4 بخش حائز مقام‌های اول و دوم شده است.

وی تصریح کرد: کسب مقام اول در لیگ امدادگر واقعی و قهرمانی در لیگ فوتبالیست سایز متوسط-بخش فنی و همچنین کسب رتبه دوم در لیگ ربات فوتبالیست سایز کوچک و لیگ شبیه ساز امداد و نجات، از افتخارات تیم mrl دانشگاه آزاد قزوین در این مسابقات بود.

رئیس کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این مطلب که دانشگاه آزاد قزوین مجهزترین آزمایشگاه مکاترونیک در سطح کشور را در اختیار دارد، تاکید کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری نسبت به کاهش اقتصاد وابسته به نفت و حرکت در مسیر اقتصاد دانش بنیان، این دانشگاه سعی دارد همه دستاوردهای دانشجویان خود را برای تامین نیازهای کشور به کار گیرد.

سیداحمد هاشم آبادی، سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی نیز در این مراسم اظهار کرد: دین و آیین ما برای کسب علم و فناوری اهمیت فراوانی قائل شده است و خوشبختانه شما جوانان با وجود مشکلات فراوان و اعمال تحریم های علمی و تجهیزاتی علم خود را در حوزه عمل نیز به اثبات رساندید و همه ساله در مسابقات جهانی در صدر می‌‎درخشید.

وی با اشاره به وضع تحریم‌های علمی و تجهیزاتی تاکید کرد: جوانان ما در ادوار مختلف نشان داده‌اند در صورت وضع تحریم از سوی قدرت‌های جهانی می‌توانند با اتکا به دانش خود و کارگروهی و همچنین با توکل به خدا و توسل به ائمه معصومین(ع) به آنچه می‌خواهند دست یابند و شما جوانان امروز نیز بر این باور رسیده‌اید و در کسب دانش و فناوری در دنیا دارای رتبه‌های برتر هستید.

انتهای پیام

کد N1037610

وبگردی