آفتاب
در همایش اساتید تفسیر قرآن صورت گرفت؛

تقدیر از تلاش‌های تفسیری آیات خزعلی و مویدی

تقدیر از تلاش‌های تفسیری آیات خزعلی و مویدی

دوازدهمین همایش اساتید تفسیر قرآن کریم و گرامیداشت ارتحال علامه طباطبایی با قدردانی از تلاش‌های تفسیری حضرات آیات خزعلی و مویدی قمی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی که شهریور امسال دار فانی را وداع گفته بود و آیت‌الله محمدرضا مویدی قمی از استادان درس خارج حوزه علمیه قم و رئیس مجمع عالی تفسیر حوزه که در فاجعه منا جان باخته، از پیشکسوتان عرصه تفسیر بودند که پنجشنبه شب در این مراسم از تلاش‌های آنان تکریم شد.

لوح قدردانی از این دو استاد برجسته حوزه به امضای آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی و آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی رسیده است.

در بخشی از لوح آیت‌الله مویدی قمی آمده است: از زحمات و خدمات مرحوم آیت‌الله مویدی قمی در مدیریت مجمع تفسیر قرآن و برپایی همایش‌های تفسیری مفسران و تلاش گسترده در اشاعه تفسیر در حوزه علمیه تقدیر و تشکر می‌شود.

دوازهمین همایش اساتید تفسیر قرآن کریم به مدت سه شب در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد. افتتاحیه این همایش سه شنبه شب با سخنرانی آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری و حجت‌الاسلام سیدمرتضی میرکتولی مدیر مجمع تفسیر قرآن برگزار شد.

دومین شب این همایش با سخنرانی آیت‌الله العظمی عبدالله جوادی آملی، آیت‌الله علی اکبر مسعودی خمینی، حجت‌الاسلام احمد فرخ فال مدیر حوزه علمیه استان قم و حجت‌الاسلام خزائلی دبیر همایش برگزار شد و در اختتامیه این همایش آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی، آیت‌الله حسن ممدوحی عضو خبرگان رهبری و حجت‌الاسلام سیدمرتضی میرکتولی دبیر مجمع عالی تفسیر به سخنرانی پرداختند.

کد N1035747

وبگردی