آفتاب
آیت الله موسوی اردبیلی:

پشت پرده افرادی را که رقم‌های نجومی اختلاس کرده‌اند افشا کنید

پشت پرده افرادی را که رقم‌های نجومی اختلاس کرده‌اند افشا کنید

آیت الله موسوی اردبیلی گفت: اختلاس‌های میلیاردی نفتی که مردم از طریق دادگاه متوجه می‌شوند، ریشه‌یابی شود؛ باید برای این همه جمعیت و اقتصاد جامعه و امنیت سرمایه گذاری در کشور فکری کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری «حوزه»، آیت الله موسوی اردبیلی امروز در دیدار رئیس اتاق بازرگانی کشور اظهار کرد: انسان بعضی ارقام نجومی از برخی فسادهای اقتصادی را از گوشه و کنار و دادگاه‌ها می‌شنود و تازه به این فکر می‌افتد که این رقم‌ها تا حالا کجا بوده و این در حالی است که مردم در اوضاع نامناسب معیشتی و اقتصادی قرار دارند.

این مرجع تقلید ادامه داد: چرا به مردم نمی‌گویند افرادی که رقم های نجومی اختلاس می کنند چه کسانی هستند، با چه کسانی در ارتباطندکه به این منابع مالی دسترسی دارند و دست به اختلاس‌های میلیاردی می‌زنند.

وی افزود: اختلاس‌های میلیاردی نفتی که مردم از طریق دادگاه متوجه می شوند، ریشه‌یابی شود؛ باید برای این همه جمعیت و اقتصاد جامعه و امنیت سرمایه گذاری در کشور فکری کرد تا مشکلات از زندگی مردم و جامعه برداشته شود.

این مرجع تقلید اظهار کرد: یک نفر هم که برای سرمایه گذاری وارد ایران می‌شود، بعدها مشخص می‌شود نفوذی و جاسوس دشمن بوده؛ باید فکری برای اوضاع و احوال نامساعد کرد.

وی گفت: در گذشته، اخلاق و قانون در دستگاه‌های دولتی بود؛ امروز آن اخلاق و قانون کجا رفته است؟ چرا پایبند به قانون و اخلاق نیستند و بعضی هر کاری بخواهند می‌کنند؟

آیت الله موسوی اردبیلی افزود: باید مردم از منابع و سرمایه کشور اطلاع داشته باشند که این ها دست چه کسانی است تا از اختلاس و چپاول جلو گیری شود.

انتهای پیام

کد N1035550

وبگردی