آفتاب

پایان عملیات در پاریس/ شناسایی هویت زنی که امروز خود را منفجر کرد/یک موبایل جای مظنونان را لو داد

پایان عملیات در پاریس/ شناسایی هویت زنی که امروز خود را منفجر کرد/یک موبایل جای مظنونان را لو داد

سخنگوی دولت فرانسه پایان عملیات درپاریس را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از واحد مرکزی خبر، پایان عملیات در پاریس رسما از سوی سخنگوی دولت این کشور اعلام شد بنا بر اخرین رویدادهای این کشور رسانه ها خبر از هویت زنی که امروز خود را منفجر کرد می دهند.گزارش ها حاکی از آن است زنی که صبح امروز خود را در یورش پلیس به خانه تیمی تروریست ها در منطقه سن دونی در یک عملیات انتحاری خود را منفجر کرد زن عبدالحميد اباعود می باشد.

به گفته پلیس فرانسه او به احتمال زیاد در عملیات جمعه شب پاریس هم مشارکت داشته است.

7 ساعت عملیات؛ 7 دستگیر شده؛ 2 کشته

فاکس‌نیوز گزارش داد که 7 ساعت عملیات پلیس و نیروهای امنیتی فرانسه برای دستگیری مظنونان حملات تروریستی پاریس، با دستگیری 7 تن از مظنونان و کشته شدن 2 نفر دیگر از آن‌ها پایان یافت.

کشف یک موبایل در سطل آشغال، جای مظنونان را لو داد


شبکه تلویزیونی آر.تی.ال. گزارش داد که کشف موبایلی در سطل آشغالی در نزدیکی سالن کنسرت باتکلان در پاریس، پلیس را به محل اختفای مظنونان به مشارکت در حملات پاریس در سنت‌دونی هدایت کرد.

سالن کنسرت باتکلان جایی بود که تروریست‌ها جمعه‌شب با گروگان‌گیری تماشاگران در آن، 89 تن از آن‌ها را به قتل رساندند.

عملیات پلیس برای دستگیری مظنونان حملات تروریستی پایان یافت

خبرگزاری فرانسه در خبری فوری به نقل از منابع پلیس این کشور اعلام کرد عملیات نیروهای امنیتی و پلیس برای دستگیری مظنونان حملات تروریستی پاریس، پایان یافت. اما منطقه همچنان تحت تدابیر امنیتی قرار دارد.

تعداد مظنونان بازداشت شده به 7 تن افزایش یافت

یورونیوز اعلام کرد که در ادامه عملیات پلیس فرانسه برای دستگیری مظنونان حملات تروریستی جمعه‌شب به پاریس، با دستگیری 2 تن دیگر در یک ساختمان دیگر در منطقه سنت‌دونی، تعداد بازداشت‌شدگان به 7 تن افزایش یافت.

52310

کد N1034506

وبگردی