آفتاب

اخرین گزارش و تصاویر از اوضاع پاریس/ عاملان حملات از سیستم رمزگذاری پیچیده‌ای استفاده کرده‌اند

اخرین گزارش و تصاویر از اوضاع پاریس/ عاملان حملات از سیستم رمزگذاری پیچیده‌ای استفاده کرده‌اند

آخرین گزارش و تصاویر از وضعیت کنونی فرانسه را از نظر می گذرانید.

 

 

 

هشدار پلیس به ساکنان سنت‌دونی: در خانه‌های خود بمانید


فرانس‌24 گزارش داد که پلیس از تمامی ساکنان منطقه سنت‌دونی در شمال پاریس خواسته است که در خانه‌های خود باقی مانده و به هیچ وجه خارج نشوند. برخی منابع اعلام کرده‌اند که 50 تن از نیروهای ویژه ارتش نیز در محل حادثه مستقر شده‌اند.

سه مظنون همچنان در محاصره

فرانس 24 اعلام کرد که همچنان سه تن از مظنونان در محاصره به سر می‌برند و حاضر به تسلیم شدن نیستند.

مظنونان قصد داشتند به منطقه تجاری پاریس حمل کنند

رویترز به نقل از یک منبع اعلام کرد که مظنونان به دام افتاده در منطقه سنت‌دونی در شمال پاریس، قصد داشتند به منطقه تجاری این شهر حمله کنند.

- شبکه دو فرانسه اعلام کرد، تروریست‌های حاضر در این آپارتمان برای انجام عملیات تروریستی در منطقه تجاری «لاردیفانس» آماده می‌شدند.

- رسانه‌های فرانسه اعلام کردند احتمالا همه ساختمان بمب‌گذاری شده است.

-ایندیپندنت خبر داد 5 افسر پلیس فرانسه در عملیات سنت دنی مجروح شدند. جراحت آنان خفیف است.

- فرانسوآ اولاند رئیس جمهور فرانسه با «مانوئل والس» نخست وزیر و «برنار کازونوو» وزیر کشور فرانسه در الیزه نشست فوری برگزار کرد.


عاملان حملات پاريس از سيستم رمزگذاري پيچيده اي استفاده کرده اند
   

به گزارش خبرانلاین به نقل از واحد مرکزی خبر، رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس سنای آمریکا دیروز (سه شنبه) اعلام کرد تروریست هایی که حملات پاریس را اجرا کردند، از طریق رمزگذاری پیچیده ای با یکدیگر در ارتباط بودند.
به گفته این منبع، تروریست ها در رمزگذاری ها از روش پایان به پایان استفاده کرده بودند. با استفاده از این روش رمز گذاری می توان داده های دیجیتالی را در امنیت کامل از طریق هر گونه کانال ارتباطی از جمله شبکه های ارتباطی باز مانند سیستم های ارتباطی کلاسیک و وب منتقل کرد.
این پیام ها پیش از ارسال در شبکه، به صورت محلی رمزگذاری می شود. به این ترتیب، سرور، پیام رمزگذاری شده را به همان صورت منتقل کرده و فرد دریافت کننده باید آن را رمزگشایی کند.
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ریچارد بور، رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس سنای آمریکا همچنین گفت مأموران پلیس فدرال آمریکا (اف.بی.آی) که دفتری از آن نیز در پاریس فعالیت دارد، در تحقیقات درخصوص حملات مرگبار پاریس شرکت ندارد، زیرا فرانسه هنوز با آنها تماسی نگرفته است.
براساس آخرین آمار در حملات تروریستی شامگاه جمعه 13 نوامبر در پاریس که تقریبا به طور همزمان صورت گرفت، 129 تن کشته و بیش از 350 تن دیگر زخمی شدند. حال حدود یکصد تن از افراد زخمی که در بیمارستان بستری هستند، وخیم گزارش شده است.

تصاویر از اسکای نیوز

52310

کد N1034462

وبگردی