آفتاب

2 هواپیمای ایرفرانس پس از تهدید به بمب‌گذاری وادار به تغییر مسیر شدند

2 هواپیمای ایرفرانس پس از تهدید به بمب‌گذاری وادار به تغییر مسیر شدند

تسنیم نوشت: دو هواپیمای مسافربری ایرفرانس که از آمریکا به مقصد پاریس در پرواز بودند، پس از دریافت هشدارهایی در مورد بمب‌گذاری، مجبور شدند که مسیر خود را تغییر داده و فرود اضطراری داشته باشند.

 

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، سازمان هواپیمایی کشوری آمریکا اعلام کرد که دو هواپیمای مسافربری شرکت ایرفرانس در مسیر پروازی خود مقصد پاریس، پس از تهدید به بمب‌گداری مسیر خود را تغییر داده و پس از فرود آمدن، مسافران و خدمه پرواز از آن به سرعت تخلیه شدند.

پرواز شمار 65 از مبداء لس‌آنجلس در فرودگاه شهر سالت‌لیک‌سیتی به زمین نشست. همچنین پرواز شماره 55 از شهر واشنگتن به مقصد پاریس نیز در فرودگاه هالیفاکس، در ایالت نووا اسکاتیای کانادا به زمین نشست.

ایرفرانس با انتشار اطلاعیه‌ای کوتاه اعلام کرده که از سوی افراد یا منابعی ناشناس تهدیدی در مورد بمب‌گذاری در این دو هواپیما دریافت کرده بود.

پس از سرنگونی هواپیمای مسافربری روسی بر فراز صحرای سینا بر اثر بمبگذاری همچنین عملیات تروریستی جمعه‌شب در پاریس که به ترتیب 224 و 132 قربانی برجای گذاشته‌اند و در هر دو مورد داعش مسئولیت آن را برعهده گرفت، هراس و نگرانی شدیدی بر فضای عمومی برخی کشورهای غربی مستولی شده است.

52261

کد N1033730

وبگردی