آفتاب
سردار دهقان:

نتایج حضور سردار همدانی در پیروزی‌های رزمندگان در سوریه قابل مشاهده است

نتایج حضور سردار همدانی در پیروزی‌های رزمندگان در سوریه قابل مشاهده است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اقدامات سردار شهید همدانی در جبهه مقاومت در سوریه گفت: نتایج حضور سردار همدانی در قالب پیروزی های رزمندگان در سوریه قابل مشاهده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه مراسمی که به مناسبت چهلمین روز شهادت سردار حسین همدانی فرمانده دوران دفاع مقدس و جبهه جهاد و مقاومت برگزار شد در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه سردار همدانی یکی از فرماندهان شجاع و با تدبیر جمهوری اسلامی ایران بود، اظهار کرد: سردار همدانی همواره در صحنه‌های خطر برای دفاع از حریم اسلام و ولایت حاضر بود.

وی خاطرنشان کرد: سردار همدانی که چه پیش از پیروزی انقلاب و چه پس از آن به ویژه دوران بعد از انقلاب از آغازین روزهای شکل‌گیری سپاه در کردستان برای مقابله با جریانات ضد انقلاب فعالیت می‌کرد و پس از آن نیز در جبهه‌های جنوب به دفاع از میهن پرداخت.

وزیر دفاع با بیان اینکه سردار همدانی تقریبا در تمام عملیات مهم از مسئولان موثر بود، گفت: پس از جنگ ایشان در لشکر 27 و بخش‌های مختلف سپاه و نیروی مقاومت مسئولیت‌های مختلفی داشت و در سالهای پایانی نیز توفیق حضور در سوریه به عنوان مدافع حرم را پیدا کرد.

وی با اشاره به اقدامات سردار همدانی در سوریه ادامه داد: سردار همدانی در سوریه نقش خود را در شکل گیری و سازمان دهی نیروهای مردمی برای مواجهه با جریان‌ها و توده‌های صهیونیستی انجام داد و امروز هر چه پیش‌تر می‌رویم نتایج حضور و اقدامات این عزیز را بیشتر احساس می‌کنیم.

دهقان در پایان با بیان اینکه نتایج حضور سردار همدانی در قالب پیروزی‌هایی که این روزها رزمندگان در کشور سوریه به دست می‌آورند خاطر نشان کرد: ان شاء‌الله این مسیر تا نابودی جریان تکفیری و رژیم صهیونیستی ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام

کد N1033192

وبگردی