آفتاب
عضو شورای سیاسی انصارالله مطرح کرد؛

کارشکنی سعودیها؛ عامل شکست قریب الوقوع نشست ژنو درباره یمن

کارشکنی سعودیها؛ عامل شکست قریب الوقوع نشست ژنو درباره یمن

«محمد البخیتی»با بیان اینکه به احتمال زیاد نشست ژنو به نتیجه نخواهد رسید، گفت: سیاست‌های کارشکنانه رژیم سعودی و عدم اراده لازم در نزد طرفهای یمنی برای حل بحران از جمله عوامل شکست احتمالی این نشست است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «محمد الخیتی» عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن موفقیت نشست ژنو درباره این کشور را بعید دانست.

بر اساس این گزارش، وی در بیان علت احتمال شکست این نشست تصریح کرد: سیاست‌های کارشکنانه رژیم سعودی و عدم اراده لازم در نزد طرفهای یمنی برای حل بحران از جمله عوامل شکست احتمالی این نشست است.

وی همچنین افزود: هرگونه موفقیت این مذاکرات به حسن نیت طرف های شرکت کننده در آن نیاز دارد که ما این حسن نیت را در طرف مقابل خود نمی بینیم.

البخیتی همچنین با اشاره به تداوم تجاوزهای رژیم سعودی به مردم بی دفاع یمن تصریح کرد: هیچ چیز از این تجاوز نظامی عاید سعودیها نشد؛ آنها تنها بر مناطق بیابانی و غیرمسکونی مسلط شده اند.

این عضو شورای سیاسی انصارالله لبنان همچنین اظهار داشت: ورود عبد ربه منصور هادی به عدن به همراه تیم محافظ اماراتی وی نشان از دروغ بودن ادعاها در خصوص برخورداری او از مشروعیت دارد.

کد N1033189

وبگردی