آفتاب
فرمانده ناجا خبر داد

تقدیر 200 نماینده مجلس از ورود راهور به موضوع بدحجابی و ناهنجاری‌ها

تقدیر 200 نماینده مجلس از ورود راهور به موضوع بدحجابی و ناهنجاری‌ها

فرمانده نیروی انتظامی از قدردانی 200 تن از نمایندگان از طرح اخیر پلیس در ورود پلیس راهور به موضوع عفاف و حجاب و برخورد با ناهنجاری‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار حسین اشتری صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون پارلمانی و امور حقوقی ناجا که صبح امروز در مقر مرکزی نیروی انتظامی برگزار شد به طرح اخیر پلیس در ورود پلیس راهور به موضوع برخورد با بد حجابی و ناهنجاری‌ها اشاره کرد و افزود: 200 نماینده مجلس از این طرح پلیس تشکر و قدردانی کردند. همچنین حمایت رئیس و معاون قوه قضاییه از این طرح نیز موجب دلگرمی پلیس شد.

اشتری در بخش دیگری از سخنانش به موضوعات مرتبط میان ناجا و مجلس اشاره کرد و افزود: ما مشکل اعتبار داریم و امیدواریم مجلس در برنامه بودجه و برنامه ششم توسعه توجه جدی به این موضوع داشته باشد.

وی همچنین به موضوع استفاده از تجهیزات الکترونیکی و مدرن در پلیس اشاره کرد و گفت:‌ نیازمند به کارگیری این تجهیزات در مرز‌ها، راه‌ها و ... هستیم که برای این موضوع باید اعتبار لازم در اختیار پلیس قرار بگیرد. البته اگر این اعتبار هم در اختیار ما نباشد ما به شکل جهانی کار خود را به پیش خواهیم برد؛ اما اختصاص اعتبار در این زمینه نقش زیادی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع حمایت از ماموران پلیس در اجرای ماموریت‌هایشان پرداخت و گفت: متاسفانه در برخی از ماموریت‌ها برای ماموران ما به لحاظ حقوقی مشکلاتی ایجاد می‌شود البته ما نحوه استفاده از سلاح را به مامورانمان آموزش داده‌ایم.

اشتری با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات انجام گرفته از سوی معاونت حقوقی ناجا خاطرنشان کرد: امیدواریم در دور جدید نیز اقدامات مثبت گذشته انجام شده و شاهد اقدامات چشمگیر بیشتری نیز باشیم.

به گزارش ایسنا در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، از زحمات سردار زارع در معاونت حقوقی و امور مجلس ناجا تقدیر شده و سردار اشراق که پیش از این مسئولیت بنیاد تعاون ناجا را بر عهده داشت در معاونت حقوقی به کار گرفته شد.

انتهای پیام

کد N1032255

وبگردی