آفتاب
سخنگوی انصارالله:

آمریکا و عربستان سنگ‌اندازی نکنند مذاکرات ژنو به نتیجه می‌رسد

آمریکا و عربستان سنگ‌اندازی نکنند مذاکرات ژنو به نتیجه می‌رسد

«محمد عبدالسلام» با اشاره به مذاکرات ژنو درباره یمن که قرار است روز جمعه هفته جاری برگزار شود، گفت: در صورت عدم مانع‌تراشی از سوی آمریکا و عربستان این نشست موفقیت آمیز خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سبأ، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن ضمن «ممکن» خواندن احتمال موفقیت مذاکرات ژنو درباره این کشور که قرار است روز جمعه هفته جاری برگزار شود، گفت: در صورتی که آمریکا و عربستان در مسیر حل سیاسی بحران یمن سنگ اندازی نکنند، می توان انتظار موفقیت آمیز بودن این مذاکرات را داشت.

بر اساس این گزارش، وی با بیان اینکه هیئتی از انصارالله یمن در نشست ژنو شرکت خواهند کرد، گفت: ما هیچ مشکلی با حزب الاصلاح نداریم، بلکه با احزابی مشکل داریم که از تجاوز سعودیها به یمن حمایت کردند؛ این در حالی است که بسیاری از اعضای حزب الاصلاح صراحتا مخالفت خود با این تجاوز را اعلام کردند.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن با اشاره به تداوم تجاوز نظامی آل سعود برای هشتمین ماه پی در پی، اظهار داشت: متجاوزان سعودی از هیچ تلاشی برای به خاک و خون کشاندن مردم بی دفاع یمن دریغ نکرده و مناطق مسکونی را بی رحمانه هدف سنگین ترین حملات هوایی قرار می دهند.

کد N1031881

وبگردی