آفتاب

بشیری: مرهم زخم اقتصادی گشودن دروازه‌های کشور روی کالاهای خارجی نیست/ توصیه های رهبری را جدی بگیریم

بشیری: مرهم زخم اقتصادی گشودن دروازه‌های کشور روی کالاهای خارجی نیست/ توصیه های رهبری را جدی بگیریم

نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: باید توصیه‌های مکرر رهبر انقلاب را در زمینه نفوذ در پسابرجام جدی گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، فرهاد بشیری در نطق میان دستور امروز خود در جلسه علنی مجلس اظهار کرد: کسانی که از انزوای ایران سخن می‌گویند یا حماسه حسینی و قیام خمینی (ره) را نمی‌شناسند و یا اینکه می‌شناسند اما دنیا طلبی آن‌ها سبب شده دشمن راه‌ نفوذ بر دل هایشان ایجاد کند.

وی افزود: ما باید توصیه‌های مکرر رهبر انقلاب را در زمینه نفوذ فرهنگی،‌ اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و بخصوص در پسابرجام جدی بگیریم و از توجیه و تفسیرهای نفسانی برحذر باشیم.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس همچنین تصریح کرد: راه درمان اقتصاد ما در پسابرجام گشودن بی حساب و کتاب دروازه‌ها بر روی کالاهای مصرفی، تولیدات و کالاها و مصنوعات خارجی به خصوص از غرب نیست بلکه اعتماد به ظرفیت‌ داخلی و حمایت از اقتصاد مقاومتی است که تنها راه علاج و مرهم زخم‌های اقتصادی ماست.

بشیری با بیا اینکه حضور مردم در تشییع پیکر شهید همدانی و شهدای مدافع حرم نشان از حمایت جدی ما از جبهه مقاومت و محکومیت تروریسم دارد وملت ما می‌گوید اقدامات تروریستی اگر بد است در همه جای جهان بد است هم در سوریه، عراق، لبنان و هم در کشورهایی که سران آن پیدا و پنهان از تروریست حمایت می‌کنند.

27220

کد N1031275

وبگردی