آفتاب

بشیری: اقدامات تروریستی در همه جا بد و منفور است

بشیری: اقدامات تروریستی در همه جا بد و منفور است

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن اقدامات تروریستی اخیر در لبنان و فرانسه گفت:‌ ملت ما می گوید که اقدامات تروریستی اگر بد است در همه جا بد و منفور است. هم در سوریه ، هم عراق ، هم لبنان مظلوم و هم کشورهایی که سران آن پیدا و پنهان از تروریست حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرهاد بشیری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس با بیان اینکه ‌ امام راحل(ره) بر اساس درس‌ها و عبرت‌های عاشورا، نهال انقلاب را در بستر عاشورای خرداد 42 کاشت یادآور شد: در عاشورای 57 این نهال تنومند شد و در 22 بهمن به بار نشست. انقلاب ما حسینی است و همان‌گونه که انقلاب حسینی عالمگیر شد انقلاب ما نیز به عنوان شعاعی از آن قیام الهی قلب‌ها را تسخیر کرد.

وی افزود: این انقلاب از آغازین روز تا امروز و فرداها همچنان زنده و بالنده است و کسانی که از انزوای ایران سخن می گویند یا حماسه حسینی را در قیام خمینی نمی‌شناسند یا اینکه می شناسند اما دنیا طلبی آنها سبب شده دشمن راه‌های نفوذ بر دل‌هایشان ایجاد کند.

این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم جدی گرفتن هشدارهای امام (ره) و توصیه‌های مکرر امام خامنه‌ای در زمینه نفوذ فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی تصریح کرد: این توصیه ها به ویژه در پسا برجام باید جدی گرفته شده و از توجیه و تفسیرهای نفسانی برحذر باشیم.

بشیری خاطر نشان کرد: راه درمان اقتصاد ما در پسا برجام گشودن بی حساب و کتاب دروازه‌ها بر روی کالاهی مصرفی، تولیدات و محصولات خارجی به خصوص از غرب نیست بلکه اعتماد به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های داخلی و حمایت از آن و نسخه اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید دارد مرهم زخم‌های اقتصادی ما است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس حضور شکوهمند آحاد مردم در تشییع پیکر شهدا به ویژه سردار شهید همدانی و شهدای مدافع حرم را نشان حمایت جدی ملت از جبهه مقاومت و محکومیت تروریسم و حامیان آن دانست و یادآور شد: ملت ما می‌گوید اقدامات تروریستی اگر بد است در همه جا بد و منفور است هم در سوریه و هم در عراق و هم در لبنان وهم درکشورهایی که سران آن پیدا و پنهان از تروریست حمایت می کند.

وی با یادآوری مشکلات حوزه انتخابیه خود، افزود: بیمارستان 130 تختخوابی شهدای پاکدشت با همکاری وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مسئولان استانی و شهرستانی آماده راه‌اندازی شده لذا باتوجه به هماهنگی‌های صورت گرفته امیدواریم هم‌زمان با سفر رئیس جمهور و هیات دولت به شهرستان پاکدشت افتتاح شود.

بشیری گفت: لازم است اقدامات فوری برای تامین آب کشاورزی برای کشاورزان پاکدشت و منطقه از سد ماملو و تسریع در شروع پروژه خط دوم انتقال آب پساب به جنوب تهران به پاکدشت با توجه به کلنگ‌زنی آن از سوی وزیر نیرو انجام گیرد.

این نماینده اصولگرای مجلس در پایان افزود: پیشگامی متدینین و وحدت اصولگرایان شهرستان پاکدشت که می‌تواند در کشور الگو قرار گیرد را در انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی اسفندماه سال جاری که نشان از بلوغ سیاسی مردم این خطه شهیدپرور است ارج نهاده و از حسن اعتماد آنها به این خادم بزرگ تشکر می‌کنم و از خداوند می‌خواهم ما را در راه خداوند بزرگ امامت و ولایت ثابت قدم کند.

انتهای پیام

کد N1031272

وبگردی