آفتاب
رئیس تبلیغات اسلامی قرچک:

انسان تارک‌الصلاة، مرده‌ای در بین مردم است

انسان تارک‌الصلاة، مرده‌ای در بین مردم است

رئیس تبلیغات اسلامی قرچک گفت: انسان تارک‌الصلاة، مرده‌ای در بین مردم است.

رئیس تبلیغات اسلامی قرچک گفت: انسان تارک‌الصلاة، مرده‌ای در بین مردم است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن منتظری، رئیس تبلیغات اسلامی قرچک در دیدار با حجت‌الاسلام کاوه یک از مبلغین اظهار کرد: انسان تارک‌الصلاة، مرده‌ای در بین مردم است. این جمله، بیانگر اهمیت نماز و خواندن آن در اول وقت است و قطعاً بدانیم اگر در شبانه روز پنج بار دستمان را بسوی آسمان دراز کنیم، خداوند متعال ما را بی نیاز خواهد کرد.

وی، در ادامه گفت: اگر می‌بینیم جامعه‌ای از معنویت فاصله می‌گیرد، به‌خاطر نخواندن نماز و یا سبک شمردن آن است، چرا که انسان در شبانه روز ۳ وعده غذا می‌خورد و نیاز جسمش را برطرف می‌کند و همانطور که جسم را بی‌نیاز می‌کند باید روح را نیز مملو از معنویات کند و آن هم فقط با خواندن نماز اول وقت امکان‌پذیر است.

منتظری خواستار توجه به فریضه اول وقت نماز شد و تصریح کرد: امام جماعت مسجد و هیئت امنای مسجد با همکاری و تعامل به جذب جوانان و نوجوانان به مسجد همت گمارند.

حجت‌الاسلام کاوه نیز در این دیدار گفت: گروهی نماز می‏‌خوانند، ولی در نمازشان سهل‌انگارند «ویل» برای آنهاست، و «ویل» نام یکی از طبقات زیرین جهنم است.

وی، ادامه داد: گروهی گاهی نماز می‏‌خوانند و گاهی نمی‏‌خوانند، پس «غی» مال آنهاست، و «غی» نام یکی از طبقات پایین جهنم است و همچنین گروهی هیچ وقت نماز نمی‌خوانند، «سقر» برای آنهاست، «سقر» هم نام یکی از طبقات زیرین جهنم است.

انتهای پیام

کد N1030795

وبگردی