آفتاب
بثینه شعبان:

دمشق درخصوص فراگیر شدن تروریسم در منطقه و جهان هشدار داده بود

دمشق درخصوص فراگیر شدن تروریسم در منطقه و جهان هشدار داده بود

مشاور سیاسی و رسانه ای رئیس جمهوری سوریه با تاکید بر آن که دمشق همچنان بر مواضع خود پایبند است، تاکید کرد سوریه از ابتدا درخصوص انتشار تروریسم در منطقه و جهان هشدار داده بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، «بثینه شعبان» مشاور سیاسی و رسانه ای «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه، اعلام کرد دمشق از مواضع پیشین خود عدول نخوداهد کرد و همچنان در کارزار مقابله با تروریسم قرار دارد.

وی تاکید کرد: جامعه جهانی باید حسن نیت سوریه را در هشدارهای این کشور درخصوص خطر تروریسم که همه جهان را تهدید می کند، دریافته و باور کند.

شعبان افزود: هم اکنون بهانه هایی که رسانه ها برای توجیه جنگ در سوریه و مخدوش کردن چهره این کشور ارائه می کردند، موضوعیت ندارد.

مشاور رسانه ای و سیاسی رئیس جمهوری سوریه تصریح کرد: غرب هیچ اهتمامی برای محافظت از کشورهای منطقه ندارد و اقدامات غرب منجر به ویرانی کشورهای منطقه می شود تا رژیم اسرائیل باقی بماند و درگیری اعراب با این رژیم به نفع اسرائیل تمام شود.

شعبان تاکید کرد: برخی از رسانه های نقشی منفی را در بازتاب جنگ سوریه اعمال می کنند و اخبار کذب و دروغی را در این زمینه منتشر می کنند چراکه هدف آنها گمراه کردن افکار عمومی در مسئله سوریه است.

وی در پایان افزود: دمشق از ابتدای بحران سوریه هشدار داده بود که اگر جامعه جهانی در امر مقابله با تروریسم مشارکت نکند، این پدیده دامان همه منطقه و جهان را خواهد گرفت.

کد N1030702

وبگردی