آفتاب
روزنامه خلق چین:

حملات پاریس نقض وقیحانه حقوق انسانی است

حملات پاریس نقض وقیحانه حقوق انسانی است

روزنامه خلق چین در یادداشتی حملات تروریستی فرانسه را نقض حقوق اساسی بشر خواند و آن را محکوم کرد.

روزنامه خلق چین در یادداشتی حملات تروریستی فرانسه را نقض حقوق اساسی بشر خواند و آن را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری شینهوا روزنامه خلق چین در یادداشتی با محکومیت حملات پاریس، امروز اعلام کرد:‌ حمله تروریستی علیه شهروندان نقض شدید و وقیحانه حقوق انسانی و شهروندی است.

در این یادداشت آمده است، افراط‌گرایی و تروریسم در حال پخش شدن در سراسر جهان است و حملات تروریستی که منجر به تلفات گسترده غیرنظامی می‌شود بسیار رایج و به طور فزاینده‌ای چالش بزرگی در برابر کل جهان شده است.

این یادداشت می‌افزاید: تا زمانی که عدم توازن در توسعه جهانی و بی ثباتی سیاسی منطقه‌ای به طور موثری مورد توجه قرار نگیرند،‌ صلح دور از دسترس خواهد بود.

در این مطلب با اشاره به راه‌های برطرف شدن فقر در جهان آمده است: درمان اساسی این مشکل تمرکز بر توسعه، کمک به جهان فقیر برای توسعه یافتن و کمک به مناطق بی ثبات برای بازیافتن نظم به صورت مستقل است.

این نوشتار از جامعه بین‌المللی درخواست کرد تا عزم و اعتقاد خود را در مبارزه با هرگونه تروریسم تقویت کند و همکاری امنیتی را برای حفاظت از جان شهروندان در سراسر دنیا افزایش دهند.

دست کم در حملات تروریستی جمعه شب پاریس 129 نفر در 6 منطقه از این شهر کشته شدند که این حملات محکومیت سراسری جهانیان را به دنبال داشت.

انتهای پیام

کد N1030078

وبگردی