آفتاب

«رفیعی»و«سروری» برترین‌های قرائت و اذان جشنواره قرآن دانشجویان شدند

«رفیعی»و«سروری» برترین‌های قرائت و اذان جشنواره قرآن دانشجویان شدند

حسین رفیعی و عباس سروری بر‌ترین‌های قرائت و اذان سی‌امین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور شدند.

حسین رفیعی و عباس سروری بر‌ترین‌های قرائت و اذان سی‌امین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان، «حسین رفیعی» دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان سیاهکل و نماینده دانشگاه آزاد اسلامی کشور، بر‌ترین قاری جشنواره ملی قرآن دانشجویان دانشگاه‌های کشور شد.

با پایان یافتن مرحله فینال مسابقات قرآن رشته قرائت تحقیق، "حسین رفیعی" فرزند جانباز گیلانی و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سیاهکل و نماینده دانشگاه آزاد اسلامی کشور، نفر اول این رشته در سی‌امین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های کشور شد.

در مرحله فینال این مسابقات پنج نفر حضور داشتند که در ‌نهایت و بر اساس نظر هیات داوران «حسین رفیعی» به عنوان رتبه بر‌تر مشخص شد.

همچنین عباس سروری، دانشجوی فناوری اطلاعات مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بیرجند مقام اول در رشته اذان سی‌امین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور را کسب کرد.

عباس سروری اظهار کرد: بیشتر شرکت‌کنندگان جشنواره رتبه بین‌المللی داشتند، از این جهت موفقیت در این مرحله نیازمند تلاش و همت مضاعفی بود و خرسندم که تلاش‌هایم به نتیجه رسید و رتبه اول رشته اذان را کسب کردم.

وی ادامه داد: مرحله فینال جشنواره در هر رشته‌ای 19 نفر شرکت کننده داشت که می‌توان گفت همه دانشگاه‌ها نمایندگانی در این دوره از جشنواره داشتند و رقابت فشرده بود.

دارنده مقام اول رشته اذان در سی‌امین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان با اشاره به این‌که «بعد از 6 سال توانستم این رتبه را کسب کنم» افزود: سال گذشته تا مرحله فینال رفتم اما در ادامه موفق به کسب رتبه نشدم و این را مدیون تلاش‌های اساتیدم آقایان مهدی‌پناه، سازنده، محمد‌نژاد و یوسفی هستم.

وی خاطرنشان کرد: اردیبهشت ماه سال‌جاری در مسابقات قرآن دانشجویان جهاد دانشگاهی رتبه اول رشته قرائت را کسب کردم و از این رو تصمیم گرفتم در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور در رشته اذان شرکت کنم.

انتهای پیام

کد N1030040

وبگردی