آفتاب

قاضی‌پور : اگر احترام نمی‌کنید حداقل بی احترامی‌ هم نکنید

قاضی‌پور : اگر احترام نمی‌کنید حداقل بی احترامی‌ هم نکنید

نماینده مردم ارومیه در مجلس از وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی درخواست کرد با یکی از سایت‌های خبری که به گفته وی به او و مسعود پزشکیان توهین کرده است برخورد قاطع کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس با استناد به اصل 15 و 19 قانون اساسی اظهار کرد:‌ مردم از هر قوم و قبیله که باشند از حقوق مساوی برخوردار هستند ونژاد و زبان سبب امتیاز نخواهد بود.

وی افزود: من به عنوان یک آذری زبان اعلام می‌کنم که هر توهین ونسبتی یا هر تبعیضی مطابق اصل 19 قانون اساسی محکوم است و انتظار داریم که رئیس قوه قضاییه از این موضوع به راحتی عبور نکند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد: همچنین از شورای نظارت بر صدا و سیما به ویژه نمایندگانی که دراین شورا وجود دارند می‌خواهیم که حقوق آذری‌ها را در نظر داشته باشند و آنان نیز احساس غروری که همه ملت ایران به ایرانی بودن خود دارند داشته باشند.

قاضی پور افزود:‌ البته مردم آذربایجان همانطور که درطول تاریخ بخصوص 8 سال دفاع مقدس اثبات کردند از همه بیشتر مدافع ایران و تمامیت ارضی این کشور هستند وشهدای بزرگی همچون شهید باکری‌ها، متعلق به همه ملت ایران است.

وی ادامه داد:‌ لذا به مسئولان صدا و سیما و شبکه دو و برنامه سازان فیتیله می‌گویم که اگر از ما خجالت نمی‌کشید از این شهدا خجالت بکشید پس انتظار داریم حقوق ما را محترم بدانید اگر احترام نمی‌کنید حداقل بی احترامی‌ هم نکنید.

این نماینده مجلس همچنین در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهارکرد:‌ا نتظار می‌رود برخورد قاطع با سایت افکار نیوز داشته باشد با توجه به توهینی که به نمایندگان مجلس به ویژه بنده و دکترپزشکیان داشته است انتظار داریم که وزیر فرهنگ به این مشکل رسیدگی کند.

انتهای پیام

کد N1029817

وبگردی