آفتاب

کارکرد جدید خانه شعبان بی مخ

کارکرد جدید خانه شعبان بی مخ

ایلنا نوشت:عضو هیات رئیسه خانه احزاب گفت: یکی از محل‌هایی برای خانه احزاب به ما پیشنهاد شد محل سابق سکونت شعبان بی‌مخ بود که مورد قبول قرار نگرفت.

قدرتعلی حشمتیان با اشاره به آخرین وضعیت خانه احزاب عنوان کرد: تاکنون خانه احزاب ۶ جلسه برگزار کرده است که در جلسه اول ضمن تصویب آیین‌نامه، روسای کمیته‌های خانه احزاب انتخاب شدند. وزیر کشور روز اول در جلسه خانه احزاب حضور پیدا کرد و گفت با شهرداری تهران هماهنگ کرده‌ایم تا محلی را برای خانه احزاب در نظر بگیرند و در اختیار ما قرار دهند.

حشمتیان افزود: بعد از آن دو محل را به ما پیشنهاد کردند که خیلی مناسب نبود یکی از آن‌ها محل سابق سکونت شعبان بی‌مخ بود که مورد قبول قرار نگرفت.

حشمتیان گفت: ما برای خانه احزاب سه محل پیشنهاد کردیم که یکی از آن‌ها در خیابان برزیل بود، دیگری در خیابان استاد نجات‌اللهی و محل سوم هم در حوالی پارک لاله قرارداشت. هنوز هیچ یک از این محل‌ها را در اختیار ما قرار ندادند.

عضو هیات رئیسه خانه احزاب تاکید کرد: تقاضای ما از شهردار تهران با توجه به قولی که به وزیر کشور داده‌اند این است که حداقل جایی را برای ما در نظر بگیرند. الان ۴ ماه است که خانه احزاب کار خود را آغاز کرده است.

27214

 

کد N1029722

وبگردی