آفتاب

درخواست درباره توقف خرید اقساطی خودرو،درس فرانسوی مدیریت بحران واخبار پرکلیک 23 آبان خبرآنلاین

درخواست درباره توقف خرید اقساطی خودرو،درس فرانسوی مدیریت بحران واخبار پرکلیک 23 آبان خبرآنلاین

یک استاد حوزه علمیه گفت: پخش برنامه‌های مختلف و کم توجهی به اذان و نماز اول وقت از صدا و سیمای جمهوری اسلامی دور از انتظار است.

حجت الاسلام فرشاد در مراسم ترحیم آیت‌الله محمد حسین سیبویه که در حسینیه سید گلسرخ ابرندآباد یزد برگزار شد از صدا و سیما انتقاد کرد.  اینجا را ببینید.

حسن رحیم پور ازغدی سخنان جنجالی زیادی ایراد کرده و در یکی از آخرین اظهار نظرهایش گفته که آمریکا در همه نهادها آدم دارد. اینجا را ببینید.

اقتصاد

عصر ایران نوشت: لیون (Leon) خودرویی است بدون صندوق از کمپانی اسپانیایی سئات (SEAT) که جزو خودروهای خانوادگی کوچک است. اینجا را ببینید.

 ثبت نام ایران خودرو و سایپا تا عصر روز پنجم اجرای طرح وام 25میلیون تومانی خودرو به بیش از 110 هزار نفر رسید. اینجا را ببینید.

فرهنگ

خواننده سرشناس آمریکایی هم به جمع چهره‌های سرشناسی پیوست که به حادثه پاریس واکنش نشان داده‌اند. اینجا را ببینید.

مراسم اکران خصوصی فیلم «چهارشنبه» به کارگردانی سروش محمد زاده با حضور هنرمندان سینما و تئاتر، جمعه شب در شهر فرش برگزار شد. اینجا را ببینید.

جامعه

بر اساس گزارش تلويزيونiTeleبازي دوستانه فوتبال فرانسه-آلمان ساعت ٢١ به وقت پاريس در استاديومStade de France شروع شد، ساعت ٢١:١٧ (دقيقه ١٧ بازي) صداي اولين انفجار (شليك گلوله) در استاديوم شنيده شد (كه ٨٠ هزار جمعيت در آن حاضر بودند و رييس جمهور و چند نفر از وزيران هم در جايگاه ويژه مشغول تماشاي بازي بودند). اینجا را ببینید.

مرد جوان زمانیکه متوجه شد همسرش پیش از ازدواج با مردی ثروتمند در ارتباط بوده، به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد. اینجا را ببینید.

بین الملل

تروریست‌هایی که به جان پاریس افتادند یکی از تلخ‌ترین شب‌های این شهر را طی دهه‌های اخیر رقم زدند. اینجا را ببینید.

فرانسوا مولن دادستان پاریس در مورد حملات پاریس گفت شمار قربانیان زیاد است و شمار بسیاری نیز زخمی شده اند که وضعیت آنان وخیم است. وی گفت احتمالا شمار کشته شدگان افزایش خواهد یافت. اینجا را ببینید.

ورزش

در پی حملات تروریستی در فرانسه و در زمان برگزاری بازی فرانسه - آلمان، تاکنون 145 نفر کشته شده‌اند. اینجا را ببینید.

فوتبال اروپا جمعه شب تلخی را پشت سر گذاشت و در فرانسه 65 نفر در حملات تروریستی همزمان با بازی این تیم با آلمان کشته شدند. اینجا را ببینید. 

دانش

افتادن یک توپ مرموز و غول‌پیکر دیگر از آسمان در یک منطقه روستایی باعث ترس مردم شده و مقام‌های محلی خواستار تحقیقات و توضیح دولت در این رابطه شده‌اند. اینجا را ببینید.

هومیوپاتی یا همئوپاتی طرفداران و مخالفان خاص خودش را در جهان دارد اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که دولت انگلیس به پیشنهاد سرویس خدمات بهداشت این کشور(ان‌اچ‌اس) در حال بررسی طرح ممنوع کردن این روش درمانی است. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

فیس‌بوک در اقدامی ابتکاری ابزار اطلاع‌رسانی از زنده ماندن مردم در سلسله حوادث خون‌بار پاریس راه‌اندازی کرد. اینجا را ببینید.

دستیاران هوشمند نظیر کورتانا به‌زودی جایگزین مرورگرهای وب می‌شود. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

طی چهار روز اجرای طرح فروش خودرو با وام 25 میلیون تومانی، بیش از 102 هزار نفر ثبت نام کردند و 91 هزار خودرو از مجموعه خودروسازی سایپا و ایران خودرو به فروش رفت. اینجا را ببینید.

روزنامه خاص سوژه یک کاریکاتور شد. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

 تصاویری حاشیه‌ای از سیل روز گذشته لامرد در فضای مجازی منتشر شده است. اینجا را ببینید.

 دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و آلمان که جمعه شب در ورزشگاه ملی پاریس برگزار شد تحت تاثیر حمله تروریستی قرار گرفت که بیش از ۱۵۰ کشته بر جای گذاشته است. اینجا را ببینید.

پربحت ترین خبر

تروریست‌هایی که به جان پاریس افتادند یکی از تلخ‌ترین شب‌های این شهر را طی دهه‌های اخیر رقم زدند. اینجا را ببینید.

محبوب ترین خبر

پرویز پرستویی بازیگر سینمای ایران با نگارش یادداشتی به 20 هزار نظری پرداخت که دنبال‌کنندگان صفحه‌اش در اینستاگرام برای برای یادداشت قبلی اش نوشته بودند. اینجا را ببینید. 

حمید درخشان در تازه ترین اظهار نظر، دوباره بابت تعطیلی لیگ انتقاد کرده است. اینجا را ببینید. 

/212 17

 

کد N1029110

وبگردی